Gå til innhold

Min single venninne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest morten 37

Dette er turn-off i fht det å være koneemne. En slik dame blir fort sett på som "lett på tråden" og vulgær. Mange menn vil se på henne som en mulighet for et ligg, ikke noe mer. Deretter stikker de.

Hvis du er hennes venninne ville jeg sagt i fra til henne om hvordan hun oppfører seg, hva slags stempel hun gir seg selv og at hun ikke finner en skikkelig mann på den måten.

Slike jenter er det siste jeg ser etter faktisk. Det er ikke noe kvalitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847133
Del på andre sider

Gjest venninna hennes

Dette er turn-off i fht det å være koneemne. En slik dame blir fort sett på som "lett på tråden" og vulgær. Mange menn vil se på henne som en mulighet for et ligg, ikke noe mer. Deretter stikker de.

Hvis du er hennes venninne ville jeg sagt i fra til henne om hvordan hun oppfører seg, hva slags stempel hun gir seg selv og at hun ikke finner en skikkelig mann på den måten.

Slike jenter er det siste jeg ser etter faktisk. Det er ikke noe kvalitet.

Ok - men hvordan skal jeg si det uten å såre hennes? Det blir jo direkte kritikk på hennes personlighet..?

Hun er skikkelig frustrert fordi gutter behandler henne så dårlig.. Jeg synes det er forbausende at hun ikke skjønner tegninga sjøl..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847168
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest venninna hennes

Ja, -eller danser linedance med pysjen ellernosånt! hehehe

Eller har krampe i bekkenet og kink i nakken... Ho ho!

Stripp litt for meg, sier samboeren min.

Yeah, right, tenker jeg. Ser for meg at det hadde blitt alt annet enn sexy...

Den klumsete....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847204
Del på andre sider

Heldigvis finnes de menn/gutter (hva de nå vil kalle seg;) ) som ikke kun er ute etter bam wam thank you mam!

Tenker... HAR jeg møtt noen av desse ute... de er i fåtall for å si det slik...

Det er ikke alltid det er klærne som teller heller, da endel menn blir skremte av kvinner som er ville... for det er det hun er... Cavewomman... hun syder ut sin seksualitet og dette er det en del som ikke takler...

Og er det egentlig ikke flott at hun har selvtillit til å gjøre det?

Når det er sagt, har jeg samme problemet, treffer bare gutter (som jeg kaller det selv om de er over 35, fordi de har stagnert der, på gutte stadiet... eller skal vi si f...stadiet...

Jeg kler meg ikke utfordrende og sexy àlà C.A men en mellomting som passer til min kropp, litt sexy og litt prektig ;)ikke danser jeg på bordet... ok det er ikke så lenge siden jeg gjorde det, men det var bare for å statuere et exempel :)

ERGO så har jeg kommet frem til... Skal du gi denne venninna di et godt råd om å finne seg type, be henne om å ikke gjøre det på kjøttmarkedet (by`n), det er mange plasser man kan treffe menn:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847276
Del på andre sider

Gjest venninna hennes

Heldigvis finnes de menn/gutter (hva de nå vil kalle seg;) ) som ikke kun er ute etter bam wam thank you mam!

Tenker... HAR jeg møtt noen av desse ute... de er i fåtall for å si det slik...

Det er ikke alltid det er klærne som teller heller, da endel menn blir skremte av kvinner som er ville... for det er det hun er... Cavewomman... hun syder ut sin seksualitet og dette er det en del som ikke takler...

Og er det egentlig ikke flott at hun har selvtillit til å gjøre det?

Når det er sagt, har jeg samme problemet, treffer bare gutter (som jeg kaller det selv om de er over 35, fordi de har stagnert der, på gutte stadiet... eller skal vi si f...stadiet...

Jeg kler meg ikke utfordrende og sexy àlà C.A men en mellomting som passer til min kropp, litt sexy og litt prektig ;)ikke danser jeg på bordet... ok det er ikke så lenge siden jeg gjorde det, men det var bare for å statuere et exempel :)

ERGO så har jeg kommet frem til... Skal du gi denne venninna di et godt råd om å finne seg type, be henne om å ikke gjøre det på kjøttmarkedet (by`n), det er mange plasser man kan treffe menn:)

Det er ikke selvtilliten som gjør at hun kler seg sånn - det er tvert imot mangel på selvfølelse. Hun tror kroppen er det eneste hun har som er verdt å spille på / eneste måten å "fange" menn på.

Jeg er lei meg på hennes vegne, hun blir så frustrert over at menn/gutter høvler over henne et par ganger og så aldri gir lyd fra seg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847511
Del på andre sider

Jeg har ei tante som er veldig ungdommelig av seg og det er jo helt ok, men problemet er at hun er 38 har tre barn og kler seg som jentene sine på 19 og 21 år, det ser ikke så sexy ut på henne da, hun oppfører seg deretter også. Jeg synes synd på henne for jeg liker henne veldig godt, og vet at hun har veldig lav selvtillit og derfor sikkert prøver å virke sexy, men det blir vulgært. Hun er veldig flørtete, og flørter gjerne vilt med unggutter på alder med døtrene, så alt blir liksom helt feil. Hun er veldig barnslig i oppførselen egentlig, spesielt når hun er full, har møtt henne ute på byen, og har hørt andre som har møtt henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136133-min-single-venninne/#findComment-847527
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...