Gå til innhold

...og i dag kom BILDET

Anbefalte innlegg

Skrevet

....snufs, sitter her sammen med bildet av verdens vakreste etiopiajente..... Hun ser meg rett i øynene, og virker overhode ikke fremmed hverken for meg eller mannen min, så dette er vel FULL KLAFF!!

jeg bare må dele dette med dere DOLere som har vært dagens lille glede for meg nå i ventetiden...Dette er større enn dere tror!!!!

Selv om jeg har vært mor i over 17 år, er dette et ubeskrivelig øyeblikk, det å få se sitt barn for første gang, jeg teller alt som skal telles og holder bildet så nær øynene jeg kan for å få se på den perfekte huden hennes...

noe så nydelig har jeg bare sett en gang før, da vår førstefødde kom til verden...Nå bare gleder jeg meg til å få holde henne i armene mine og få være MAMMA

Videoannonse
Annonse
Brasilmamma..
Skrevet

Åhh så koselig å høre!

Det må være en helt utrolig følelse å se sitt barn for første gang, kan tenke meg hun er nydelig (c;

Kos dere videre i lykkerusen frem til den etterlengtede hentereisen og deres første møte med gullungen ! !

Skrevet

Jeg kan bare si : Gratulere !!

Ble helt rørt selv. Takk for at du vil dele følelsen med oss andre !!

Håper det blir min tur snart !

Skrevet

Åhh så koselig å høre!

Det må være en helt utrolig følelse å se sitt barn for første gang, kan tenke meg hun er nydelig (c;

Kos dere videre i lykkerusen frem til den etterlengtede hentereisen og deres første møte med gullungen ! !

Klart hun er verdens nydeligste!!!!

Husker godt hvordan det var å se vår lille sønn for første gang.

Lykke til videre :o)))

Skrevet

Høres så utrolig koslig ut! Gratulerer og kos deg når barnet kommer :)

linus1365380366
Skrevet

Hei!

GRATULERER så mye!!!

Ja, er det ikke herlig?

Kjenner igjen følelsene du beskriver fra da vi så på bildet av vår gutt for aller første gang. Det var akkurat som om det var noe kjent med ham:o) Og nå reiser vi snart for å se ham på ordentlig...

:o)))

Ååååå som vi gleder oss!

Lykke til - og kos dere med følelsen! Håper dere får reise og hente henne snart!

Skrevet

Må bare fortelle at jeg fikk gåsehud og klump i halsen da jeg leste innlegget ditt.

Gratulerer så mye og lykke til videre!

Skrevet

Tenker på deg nå, vet akkurat hvordan du har det.

Nyt den deilige følelsen!!

I dag har jeg vært på et lite Etiopiatreff. Tre herlige barn som alle kom hjem i fjor.

Litt av et syn kan du tro!

Håper å få smugtittet på bilde hvis du kan sende det på mail!!!!!!!!!!!!???????

De beste ønsker fra

Skrevet

Tenker på deg nå, vet akkurat hvordan du har det.

Nyt den deilige følelsen!!

I dag har jeg vært på et lite Etiopiatreff. Tre herlige barn som alle kom hjem i fjor.

Litt av et syn kan du tro!

Håper å få smugtittet på bilde hvis du kan sende det på mail!!!!!!!!!!!!???????

De beste ønsker fra

...naturligvis...

skal gjøre mitt beste..

mariaa1365380624
Skrevet

Kjære deg!!

Gratulerer så masse med den lille jenta!! Klart at det er den fineste du har sett i hele verden!! Jeg kommer aldri til å glemme første gangen jeg satte øynene mine på bildet av vår lille prins!! Det var helt utrolig rørende, og tårene trillet!!! Kos deg med bildet!!!!

Skrevet

Gratulerer, det må bare være helt fantastisk. Gleder meg til jeg kan gjøre det samme (om det er lenge til).

Kos dere.

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...