ut mot havet Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 ....snufs, sitter her sammen med bildet av verdens vakreste etiopiajente..... Hun ser meg rett i øynene, og virker overhode ikke fremmed hverken for meg eller mannen min, så dette er vel FULL KLAFF!! jeg bare må dele dette med dere DOLere som har vært dagens lille glede for meg nå i ventetiden...Dette er større enn dere tror!!!! Selv om jeg har vært mor i over 17 år, er dette et ubeskrivelig øyeblikk, det å få se sitt barn for første gang, jeg teller alt som skal telles og holder bildet så nær øynene jeg kan for å få se på den perfekte huden hennes... noe så nydelig har jeg bare sett en gang før, da vår førstefødde kom til verden...Nå bare gleder jeg meg til å få holde henne i armene mine og få være MAMMA 0 Siter
Brasilmamma.. Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Åhh så koselig å høre! Det må være en helt utrolig følelse å se sitt barn for første gang, kan tenke meg hun er nydelig (c; Kos dere videre i lykkerusen frem til den etterlengtede hentereisen og deres første møte med gullungen ! ! 0 Siter
tromsmamma Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Jeg kan bare si : Gratulere !! Ble helt rørt selv. Takk for at du vil dele følelsen med oss andre !! Håper det blir min tur snart ! 0 Siter
tevil Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Åhh så koselig å høre! Det må være en helt utrolig følelse å se sitt barn for første gang, kan tenke meg hun er nydelig (c; Kos dere videre i lykkerusen frem til den etterlengtede hentereisen og deres første møte med gullungen ! ! Klart hun er verdens nydeligste!!!! Husker godt hvordan det var å se vår lille sønn for første gang. Lykke til videre ))) 0 Siter
Gjest Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Høres så utrolig koslig ut! Gratulerer og kos deg når barnet kommer 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Hei! GRATULERER så mye!!! Ja, er det ikke herlig? Kjenner igjen følelsene du beskriver fra da vi så på bildet av vår gutt for aller første gang. Det var akkurat som om det var noe kjent med ham:o) Og nå reiser vi snart for å se ham på ordentlig... ))) Ååååå som vi gleder oss! Lykke til - og kos dere med følelsen! Håper dere får reise og hente henne snart! 0 Siter
zitrus Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Må bare fortelle at jeg fikk gåsehud og klump i halsen da jeg leste innlegget ditt. Gratulerer så mye og lykke til videre! 0 Siter
taco Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Tenker på deg nå, vet akkurat hvordan du har det. Nyt den deilige følelsen!! I dag har jeg vært på et lite Etiopiatreff. Tre herlige barn som alle kom hjem i fjor. Litt av et syn kan du tro! Håper å få smugtittet på bilde hvis du kan sende det på mail!!!!!!!!!!!!??????? De beste ønsker fra 0 Siter
ut mot havet Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 Tenker på deg nå, vet akkurat hvordan du har det. Nyt den deilige følelsen!! I dag har jeg vært på et lite Etiopiatreff. Tre herlige barn som alle kom hjem i fjor. Litt av et syn kan du tro! Håper å få smugtittet på bilde hvis du kan sende det på mail!!!!!!!!!!!!??????? De beste ønsker fra ...naturligvis... skal gjøre mitt beste.. 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Kos deg med bildet ! Selvfølgelig er hun vakker ! 0 Siter
mariaa1365380624 Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Kjære deg!! Gratulerer så masse med den lille jenta!! Klart at det er den fineste du har sett i hele verden!! Jeg kommer aldri til å glemme første gangen jeg satte øynene mine på bildet av vår lille prins!! Det var helt utrolig rørende, og tårene trillet!!! Kos deg med bildet!!!! 0 Siter
Ninte Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Gratulerer, det må bare være helt fantastisk. Gleder meg til jeg kan gjøre det samme (om det er lenge til). Kos dere. hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.