Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg (Kina)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..nå får vi hjem og trene! Hun gleder seg nemlig veldig til hun skal bli storesøster!

Vi har også ei som gleder seg veldig til å bli storesøster på ordentlig og ikke minst treffe lillesøster.

Har laminert tildelingsbilder av lillesøster og av storesøster. Disse går storesøster rundt og viser frem med stolthet. Synes det er veldig moro med bilde av seg selv som "baby" også. Men hun har faktisk begynt å bli litt sjalu :-))

Helt utrolig forresten at et lite uskyldig spørsmål skal føre til så mye "spetakkel"

Annonse

Vi har også ei som gleder seg veldig til å bli storesøster på ordentlig og ikke minst treffe lillesøster.

Har laminert tildelingsbilder av lillesøster og av storesøster. Disse går storesøster rundt og viser frem med stolthet. Synes det er veldig moro med bilde av seg selv som "baby" også. Men hun har faktisk begynt å bli litt sjalu :-))

Helt utrolig forresten at et lite uskyldig spørsmål skal føre til så mye "spetakkel"

Har aldri opplevd at jeg har fått så lang tråd på noen av mine innlegg før, også det innlegget da. Det spørs om ikke det er "vår venn" som igjen er i farta!

Har fulgt med deg og dine, godt at bildet kom tilrette, og at dere snart er på tur til Kina igjen. Vi bruker også Inor, men må nok vente litt lengre, er i oktobergruppen.

Gjest Pederseen

Har aldri opplevd at jeg har fått så lang tråd på noen av mine innlegg før, også det innlegget da. Det spørs om ikke det er "vår venn" som igjen er i farta!

Har fulgt med deg og dine, godt at bildet kom tilrette, og at dere snart er på tur til Kina igjen. Vi bruker også Inor, men må nok vente litt lengre, er i oktobergruppen.

Min lengste tråd har passert 100 poster nå. Det ironiske er jo at bare et par faktisk svarer på det jeg lurer på.

Nå er heldigvis ikke tråden min så lang lenger, når alle de unødvendige innslagene er tatt bort. Dette til orientering til dere som lurer på om jeg er blitt litt surrete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...