Gå til innhold

Kredittkort, hvor kan det brukes?

Anbefalte innlegg

Er det kun på RIMI mat butikker en får brukt kreditt kort?

Har prøvd på KIWI og SPAR, men der gikk det ikke.. Hvorfor ikke?

Skulle det ikke egentlig kunne gå i de fleste kort-terminaler?

Har et mastercard, og et VISA kredittkort..

Det er jo mye billigere å bruke et kredittkort som ikke koster noe å bruke (om en betaler regninga da den skal) enn å bruke vanlig kort fra lønnskontoen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136158-kredittkort-hvor-kan-det-brukes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

............. ??????? .........DET KAN DA BRUKES OVERALT, MEN DET MÅ VÆRE PENGER PÅ KONTOEN FØRST.

Ehh.. hallo? Hele poenget med et KREDITT kort er jo at det ikke er noen konto med penger på da..

Jeg mente ikke et vanlig bankkort, det vet jeg kan brukes overalt..

døhh...

Gjest kroppogsjel

Ehh.. hallo? Hele poenget med et KREDITT kort er jo at det ikke er noen konto med penger på da..

Jeg mente ikke et vanlig bankkort, det vet jeg kan brukes overalt..

døhh...

Jeg vet ikke hvilke kjeder som tar i mot, men vet at kjeder som bl.a rimi, kiwi og meny har bestemt seg for ikke å godta kredittkort som godkjent betalingsmiddel. På Shell får du betalt for varer, men du får ikke tatt ut kontanter. Så da er det bare å rusle ut i minibanken for å ta ut cash da.

Innmari irriterende.

Jeg vet ikke hvilke kjeder som tar i mot, men vet at kjeder som bl.a rimi, kiwi og meny har bestemt seg for ikke å godta kredittkort som godkjent betalingsmiddel. På Shell får du betalt for varer, men du får ikke tatt ut kontanter. Så da er det bare å rusle ut i minibanken for å ta ut cash da.

Innmari irriterende.

Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn jeg da, for det koster jo mer å bruke vanlig kort. Og tar man ut blir det gebyrer på kreitt kortet også..

RIMI er den eneste butikken de funker i, så da får jeg vel bare handle der da når jeg vil bruke de kortene..

Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn jeg da, for det koster jo mer å bruke vanlig kort. Og tar man ut blir det gebyrer på kreitt kortet også..

RIMI er den eneste butikken de funker i, så da får jeg vel bare handle der da når jeg vil bruke de kortene..

Det koster penger for butikken å la deg handle med kredittkort. Med bankkort er det du selv som tar kostnaden.

Annonse

Hva med å bytte til Skandiabanken? Da betaler du ingen gebyrer når du bruker bankkortet ditt i butikker, tar ut penger i minibanker eller i utlandet....

Skjønner ikke hvorfor ikke alle som bruker internet bruker Skandiabanken, jeg...

Fordi jeg må være totalkunde i banken min pga lånet på leiligheten.. Eller skulle jeg byttet jeg også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...