Gå til innhold

Størrelse og plassering av DOLs vinduer, prøv dette...

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Rett over kanten på det hvite feltet hvor du velger forum, er det en 2 mm bred pastellgrønn vannrett stripe. Klikk der og hold musknappen inne, da dannes en vannrett grå stripe, dra oppover og slipp.

Rett til høyre for den loddrette blå skyvelinjalen kan du klikke og holde. Da får du en loddrett grå stripe, dra til høyre og slipp.

Smart?

Ikke sikkert det virker i Opera eller gamle lesere, men hvem bryr seg om de som har det? :)

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg fikk det til, men aner ikke hva det er godt for.. :)

Da blir 100 nyeste vinduet bredere så du kan se hele bredden på linjen, og høyere, så du ser flere linjer på en gang, reklamen oppe og til høyre blir borte.

still5barnsmor

Hva har du røyk nå ulv....alt er rødt og grått her....hvis jeg prøver på den første kommandoen så får jeg et ekstra rundt vindu der hvor du kan velge forside,møteplass.nyheter osv....ikke noe pastellgrønt her nei....!!!!

rota med posten igjen???

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva har du røyk nå ulv....alt er rødt og grått her....hvis jeg prøver på den første kommandoen så får jeg et ekstra rundt vindu der hvor du kan velge forside,møteplass.nyheter osv....ikke noe pastellgrønt her nei....!!!!

rota med posten igjen???

Det er som jeg sier, jeg gjør det her. Explorer 6.0.

Ulv I Faarikaal

rota med posten igjen???

|100 nyeste

Nye fra utvalgte

Pakk sammen trådene|

står i en lys grønn boks med tynn, lys grå ramme, klikk på øvre kanten av den og hold knappen inne, så får du plutselig en tjukk grå lang vannrett strek. Dra denne streken oppover.

Samme til høyre for skyvelinjalen midt i skjermen, klikk en millimeter til høyre for den blå skyveren og hold, dra til høyre, slipp.

|100 nyeste

Nye fra utvalgte

Pakk sammen trådene|

står i en lys grønn boks med tynn, lys grå ramme, klikk på øvre kanten av den og hold knappen inne, så får du plutselig en tjukk grå lang vannrett strek. Dra denne streken oppover.

Samme til høyre for skyvelinjalen midt i skjermen, klikk en millimeter til høyre for den blå skyveren og hold, dra til høyre, slipp.

Boksen min er grå, og noen vannrett strek får jeg ikke, men ellers fungerer det som du beskriver.

Men kan man få det til å vare til neste "besøk" ?

still5barnsmor

|100 nyeste

Nye fra utvalgte

Pakk sammen trådene|

åhhhhhhhhhh,,,,,,,du har ikke røyk posten???? Du er bare fargeblind :-)) "just kidding"

fikk det til nå, den boksen er grå hos meg da, men ideen var jo fantastisk for nå ble jo alt så oversiktlig og jeg kan se vilket forum overskriften hører til under...

Thanks man...

Ulv I Faarikaal

Boksen min er grå, og noen vannrett strek får jeg ikke, men ellers fungerer det som du beskriver.

Men kan man få det til å vare til neste "besøk" ?

Nei, når siden lastes på nytt er alt som det gamle.

Annonse

still5barnsmor

Det går ikke å gjøre permanent på noen lett måte.

nei jeg merket det ja...den holder seg så lenge jeg bare trykker på et innlegg, hvis jeg velser å se tråd så er det slutt på moroa...

smakte leverposteien???

klems

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...