Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho tjukka der med briller burde aldri gått videre.For ei dundre, brøler som en mann.Hun skremmer vettet av de fleste tipper jeg?Det er greit å være feit, men det blir en enorm atombombeaktig når hun har en sånn personlighet i tillegg(blandinga liksom).Stemme hadde hun iallefall ikke.

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Dessuten så ut hun som hun var 35 år gammel.

Skrevet

Jeg klarer ikke han som synger og danser som michael jackson jeg, ja han er sikkert en dyktig etterligner av michael, men uansett vilken sang han synger så blir det alltid sånn michael j stemme, jeg klarer den bare ikke. er det bare jeg som synes det?

Skrevet

Jeg klarer ikke han som synger og danser som michael jackson jeg, ja han er sikkert en dyktig etterligner av michael, men uansett vilken sang han synger så blir det alltid sånn michael j stemme, jeg klarer den bare ikke. er det bare jeg som synes det?

Nei, jeg syns også det.

Skrevet

Ho tjukka der med briller burde aldri gått videre.For ei dundre, brøler som en mann.Hun skremmer vettet av de fleste tipper jeg?Det er greit å være feit, men det blir en enorm atombombeaktig når hun har en sånn personlighet i tillegg(blandinga liksom).Stemme hadde hun iallefall ikke.

Er uenig. Tror hun kan nå langt.

Gjest så det
Skrevet

Gutten med pannebånd fattebegriper jeg ikke kom med til denne runden!! Gutten kunne ikke synge i det hele tatt!!!

Skrevet

Hu der har jeg hatt i vrangstrupen fra første sekund. Sutrepave som griner til Se&Hør når ikke det går hennes vei. Dessuten ser jeg henne mere som en gymlærer.

Liker ikke personligheten hennes. Tenk å gå til se og hør, da... For ei tutte.

Gjest lis@bet
Skrevet

Enig, stemmen er altfor ensformig, hvis det går an å si det..

Skrevet

Jeg holder en knapp på Maria Haukaas Storeng. Men hun har jo en del erfaring som artist, husker henne bl.a. som "Annie" i musicalen med samme navn. Hun har vært med i Beat for beat også.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg orker ikke henne. Hun er så voldsom, og da mener jeg personlighetsmessig og ikke størrelse, altså.

Får helt noia når hun er på skjermen, håper hun ryker ut. Hun virker så overdrevet dramatisk, på en negativ måte.

-Der var det endelig ei som kunne underbygge meningene sine skikkelig, uten å bemerke størrelsen hennes. Er forøvrig enig, hun er litt brautende, liksom. Too much. Men hun kan jo synge da. :-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Å, var du han med det mørke håret som sang "Wake me up before you go-go"?

Ha-ha, han var skikkelig bra!!

*jitterbug*.....................................................................................*jijtterbug*............................................

Herregud..! :-)

Skrevet

Jeg orker ikke henne. Hun er så voldsom, og da mener jeg personlighetsmessig og ikke størrelse, altså.

Får helt noia når hun er på skjermen, håper hun ryker ut. Hun virker så overdrevet dramatisk, på en negativ måte.

jeg synes også hun blir for voldsom, og når hun hyler ut av glede da med den halvhåse stemmen, grøsser jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...