Gå til innhold

Hey mannfolk! Ang valentine...

Anbefalte innlegg

Gjest Be my valentine

DERSOM du "feirer" denne kjærlighetens dag (14 feb), hvordan har du da tenkt å gå gjennom den dagen? Overraske kjæresten med noe hyggelig? Noe romantisk? Evnt hva? Eller ingen verdens ting?

Bare lurer på hvor mange det egentlig er som faktisk bryr seg, og hva dere menn er i stand til å finne på for kjæresten deres...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136213-hey-mannfolk-ang-valentine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hos oss er det jeg som skal overraske.. Eller han vet at det blir 3-retters og sånn da, men han vet ikke hva han får å spise eller hva som skjer.. : )

Hvorfor er det mannen som må overraske? Er ikke jenter romatiske? Er jo gjerne jenter som hungrer etter romatikk da, så da får man stelle i stand selv. : )

Grunnen til at det er jeg som har sagt at ejg fkser alt denne gangen er fordi han har vært kjempesnill og gjort alt hjemme i flere uker nå..Så nå skal han få litt igjen.

Gjest pepperspray

Hos oss er det jeg som skal overraske.. Eller han vet at det blir 3-retters og sånn da, men han vet ikke hva han får å spise eller hva som skjer.. : )

Hvorfor er det mannen som må overraske? Er ikke jenter romatiske? Er jo gjerne jenter som hungrer etter romatikk da, så da får man stelle i stand selv. : )

Grunnen til at det er jeg som har sagt at ejg fkser alt denne gangen er fordi han har vært kjempesnill og gjort alt hjemme i flere uker nå..Så nå skal han få litt igjen.

Er det ikke det som er poenget da, at jenter ofte er mer glade i romantikk enn mannen, slik at på denne dagen skal de får det de vil ha. Om ikke han er flink til dette ellers også da, noe han burde være..

Siden guttene ofte ikke er så glad i romantikk blir vel ikke de så glad for å bli overrasket som jentene blir? Guttene blir vel også overøst med romantikk oftere siden jentene liker det bedre.

Valentindagen burde derfor være en dag mannen (endelig) gir dama litt romantikk..

Gjest Pricilla

Er det ikke det som er poenget da, at jenter ofte er mer glade i romantikk enn mannen, slik at på denne dagen skal de får det de vil ha. Om ikke han er flink til dette ellers også da, noe han burde være..

Siden guttene ofte ikke er så glad i romantikk blir vel ikke de så glad for å bli overrasket som jentene blir? Guttene blir vel også overøst med romantikk oftere siden jentene liker det bedre.

Valentindagen burde derfor være en dag mannen (endelig) gir dama litt romantikk..

Vel.. Hvis mannen er SÅÅ lite romatisk ja.. men en sånn kar kunejeg aldri tenkt meg å være sammen med. Man skal ha det romatisk sammen da, han skal ikke gjøre det fordi det er valentines day, og aldri ellers.

Gjest pepperspray

Vel.. Hvis mannen er SÅÅ lite romatisk ja.. men en sånn kar kunejeg aldri tenkt meg å være sammen med. Man skal ha det romatisk sammen da, han skal ikke gjøre det fordi det er valentines day, og aldri ellers.

"Hvorfor er det mannen som må overraske? Er ikke jenter romatiske? Er jo gjerne jenter som hungrer etter romatikk da, så da får man stelle i stand selv. : ) "

Her virker det jo som du mener at mann generelt ikke gidder, eller ut fra personlig erfaring går jeg utfra..

du sier jo at damene må stelle i stand SELV..?

Gjest Pricilla

"Hvorfor er det mannen som må overraske? Er ikke jenter romatiske? Er jo gjerne jenter som hungrer etter romatikk da, så da får man stelle i stand selv. : ) "

Her virker det jo som du mener at mann generelt ikke gidder, eller ut fra personlig erfaring går jeg utfra..

du sier jo at damene må stelle i stand SELV..?

Nei, det mner jeg ikke. Menjeg skal gjøre det nå siden han har gjort ALT hjemme i flere uker... Nemlig! Derfor skal han få en kosleig kveld igjen.. det hadde han fått uansett... men er litt ekstra koselig med valentines dag dag..

Men at jeg er mer iverig etter romantiske stunder enn han stemmer. Men han kan være veldig så romatisk han og.. ; ) Og det er jeg veldig fornøyd med!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...