Gå til innhold

Hva i all VERDEN skal jeg gjøre nå??

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Er 100% sykmeldt for tida (muskelplage-greier..), men har aktivisert meg selv med å dra på trening 2-3 ganger i uka i tillegg til fysio'n jeg går til. Møter også samboeren min i byen og spiser lunsj med han på kafé nesten hver dag. Sitter altså ikke på ræva her hjemme.

MEN.. ironisk nok, på vei til fysio i dag, klarer beina å forsvinne under meg, og jeg dumper hele min gravide tyngde ned på det venstre kneet. *Auuuu..!!*

Så nå kan jeg ikke gå noe sted heller.. hva skal jeg finne på nå da, sykmeldt og vingeskutt?? Forslag til sysler i hjemmet som ikke innebærer altfor mye bruk av beina.. PC og DOL sier liksom seg selv..

Fortsetter under...

Gjerne!! Men samboeren kommer til å kaste meg ut. Han haaater data-spill... jeg derimot, digger det! Ting er liksom litt omvendt her i heimen, ser du.

Men har jo Sims på PCen da.. *gjesp*..

En X-box og PS er ganske store og vanskelige å gjemme. Kan du ikke få en god venninne til å gå og kjøpe en Nintendo Gameboy eller no sånt til deg da? Den er lett å stikke under sofaputa når han kommer hjem fra jobb. he he he

Annonse

Du kan jo sette en trampoline på verandaen eller noe? Så holder du deg litt i form også?

Neida, jeg skal ikke tulle med dette. Men et konstruktivt forslag er kanskje å lære noe? Finn en ting du intereserer deg for som du kunne tenke å lære mere om. Psykologi? Helse? Elektronikk? You name it!Så kan du søke på nett å finne oppslag, rapporter og masse informasjon. Mange høyskoler legger ut tidligere eksamensoppgaver på nett så du kan se hva som er relevant og hva som er kravene til det faget du velger.

Kanskje ikke noe hypermorsomt når du egentlig burde blitt underholdt litt, men det virker jo som om du vil bruke dødtiden litt fornuftig, så det kunne vel være verdt et forsøk?

1) Spør fem mennesker du kjenner hvilken bok (roman) de ville anbefale hvis du kun skulle lese 1 bok.

2) Dra på biblioteket og lån en av de bøkene du blir anbefalt (personalet der kan også komme med verdifulle tips).

EN BOK ER SOM EN NY VENN Å BLI KJENT MED! FINNER DU DEN RETTE BOKEN, KAN DU BLI FULLSTENDIG OPPSLUKT!

Jeg bruker nok veldig mye tid foran pcen, leser litt,ser tv og sover. Men kanskje du har tålmodighet til håndarbeidet?

Ellers så kan du jo invitere folk hjem til deg til kaffe eller lunsj. De fleste som er hjemme om dagen, kjeder seg nok litt og går gjerne på kaffebesøk.

Gjest Pricilla

Men da må jeg ut og kjøpe utstyr for å strikke og helke.. *sutre*

Han kan vel kjøre deg til butikken og slepe deg inn en ettermiddag? ; )

Og selv om HAN hater tv-spill betyr det ikek at du ikke kan spille eller kjøpe det fordet.... : ) Plager jo ikke han hvis du kun spiller på dagen. Ellers kan du lage masse spennende ny mat, kanskje fare for å bli smellfeit men.. bake? Lage spennende middager til han kommer hjem? Tegne? Male? Strikke eller sy?

Lesa sagaen om isfolket? da har du litt å gjøre fremover... God bedring!

Gjest lis@bet

Hvis du trener hvorfor i himmelens navn har du vært sykemeldt da?

Det måtte jo komme. Hvorfor skal jeg legge ut sykehistorien min her? Jeg trener og går til behandling for å få bukt med plagene.. Er det veldig rart? Bare forhold deg til det jeg skriver du.

Gjest lis@bet

1) Spør fem mennesker du kjenner hvilken bok (roman) de ville anbefale hvis du kun skulle lese 1 bok.

2) Dra på biblioteket og lån en av de bøkene du blir anbefalt (personalet der kan også komme med verdifulle tips).

EN BOK ER SOM EN NY VENN Å BLI KJENT MED! FINNER DU DEN RETTE BOKEN, KAN DU BLI FULLSTENDIG OPPSLUKT!

Dra på biblioteket er en god idé det, bortsett fra at problemet er jo at jeg ikke klarer å gå.. :-(

Annonse

Dra på biblioteket er en god idé det, bortsett fra at problemet er jo at jeg ikke klarer å gå.. :-(

Ta en taxi eller få mannen din til å kjøre deg. Du kan vel gå inne på biblioteket selv om du har slått kneet.

God bedring forresten :o)

Det måtte jo komme. Hvorfor skal jeg legge ut sykehistorien min her? Jeg trener og går til behandling for å få bukt med plagene.. Er det veldig rart? Bare forhold deg til det jeg skriver du.

støtter deg, lis@bet!! Godt svart. selv om det høres ganske 'friskt' ut å trene så mye. (kanskje lett å bli misunnelig?) Heia deg!!

støtter deg, lis@bet!! Godt svart. selv om det høres ganske 'friskt' ut å trene så mye. (kanskje lett å bli misunnelig?) Heia deg!!

Misunnelig for at folk sykemelder seg uten grunn?

Hvem er det som må betale for deres latskap da? Vi andre...

Gjest Pricilla

Hvis du trener hvorfor i himmelens navn har du vært sykemeldt da?

Muskelplager står det! Det hjelper faktsik å trene hvis man har det, man blir 100 ganger verre av å sitte stille på et kontor f.eks. Hørt om rehabiliteringstrening???

Hvis du noen gang har hatt muskelplager hadde du visst at trening er best medisin..

Gjest Pricilla

Misunnelig for at folk sykemelder seg uten grunn?

Hvem er det som må betale for deres latskap da? Vi andre...

Muskelplager er grunn nok det! Har du noengang hatt det hadde du visst at trening faktisk hjelper og får folk fortere ut i jobb igjen... Det blir verre av å ikke trene musklene.

Hva med folk med ryggplager da, de er sykmeldte de og, men trener ryggen..

Er lurt å tenke litt om før man skriver sånne innlegg.. Det er lov å bruke hjernen! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...