Gå til innhold

Er dere lykkelige?

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• misjonær

12

• asterix

2

• Soria

1

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, ikke noe særlig.

På grunn av for mye alvorlig sykdom.

Skrevet

Nei, ikke noe spesielt lykkelig nei. Er mye dårlig, sliter med økonomien og er generelt kjempesliten da jeg er alene med to unger, den eldste har flyttet hjemmenifra.

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig. Føler jeg har lykkes med det jeg ønsket. Fikk reist et år før jeg studerte, fikk den utdannelsen jeg ville ha. Har vært gift i snart ti år med en mann jeg jeg er uendelig glad i og som føler det samme for meg. Vi er velsignet med snart tre barn, har arbeid, familie og gode venner.

Selvfølgelig er det ting vi krangler om og er uenige om, det kan være konflikter på jobben og tida med ungene er dyrebar - men alt i alt føler jeg vi har et godt liv, og vi er lykkelige!

Skrevet

Jeg vil si at jeg er lykkelig fordi jeg har en samboer som elsker meg og en datter som er det mest dyrebare i mitt liv.

Men jeg er ulykkelig når jeg tenker på broren min som er narkoman, og at jeg ikke kan gjøre noe for å endre på det.

Skrevet

Fordi jeg har:

En jobb jeg trives med og er flink til å utføre, og kolleger som gjør at jeg ler godt flere ganger hver dag.

En mann som er min beste venn, som jeg kan sludre og kose og tulle med, og liten sønn som er trygg og glad og trives i barnehagen.

Venninner til alle bruk, som jeg senest i går skravlet og drakk vin med.

En broget fortid som gir meg mange erfaringer, på godt og vondt.

Foreldre og svigerfamilie som vi trives med.

Relativt god helse for hele familien.

Oioioi, så heldig jeg er. Det er sannelig lurt å ta sånne opptellinger av og til,

*sukker lykkelig og banker i bordet*

Skrevet

Fordi jeg har:

En jobb jeg trives med og er flink til å utføre, og kolleger som gjør at jeg ler godt flere ganger hver dag.

En mann som er min beste venn, som jeg kan sludre og kose og tulle med, og liten sønn som er trygg og glad og trives i barnehagen.

Venninner til alle bruk, som jeg senest i går skravlet og drakk vin med.

En broget fortid som gir meg mange erfaringer, på godt og vondt.

Foreldre og svigerfamilie som vi trives med.

Relativt god helse for hele familien.

Oioioi, så heldig jeg er. Det er sannelig lurt å ta sånne opptellinger av og til,

*sukker lykkelig og banker i bordet*

Glemte jo helt å begynne med:

Ja, jeg er lykkelig!

;o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jada er lykkelig tross for min egen sykdom, broren min har en mulig dødelig sykdom, mormoren min begynner å bli gammel og tussete, en søster i puberteten og moren min sliter litt i samlivet - også pga sykdom og alkohol..

Men jeg er lykkelig fordi jeg har tak over hodet, penger til mat og morro, en fantastisk samboer som elsker meg, fin leilighet jeg bor i (som jeg forøvrig ikke eier), jobb å gå til, fordi jeg har venner som bryr seg og støtter meg og gir meg mange gleder i livet, fordi jeg har familie - ikke alle som har det..

Tross for en del elendighet med sykdom og dårlig økonomi er jeg lykkelig fordi jeg ikke bor på gata og fordi jeg har helse nok til å feste og ha det gøy, løpe, jobbe, danse og mesteparten av tiden leve som en frisk person.

Er takknemlig for livet! : )

Skrevet

Ja.

Hvorfor? Jo, bl.a. fordi jeg:

Har en herlig mann og 7 herlige unger.

Bor i et trivelig hus på en trivelig gård på et trivelig sted med trivelige mennesker.

Har lært, studert og opplevd en masse så langt i livet og vet at jeg kommer til å lære, studere og oppleve en masse også i fortsettelsen.

Skrevet

JA! Kjemmpe lykkelig.

Fordi jeg har verdens beste mann som også er min bestevenn. To herlige barn som lyser opp hver eneste dag for oss!

Fordi jeg har reist en hel masse og fortsatt har mulighet til det. Fordi vi har bra økonomi og mye familie rundt oss :)

Gjest So What
Skrevet

Jepp!

Fordi Jesus har frelst meg!

mvh

Ja, jeg er lykkelig fordi "Jesus" IKKE har frelst meg.Jeg er lykkelig fordi ingen av de jeg bryr meg om har latt seg hjernevaske av idiotiske kristne.Jeg er såååå lykkelig for at jeg slipper å ha med slike fanatiske folk å gjøre,for det betyr at jeg har alle muligheter for å styre mitt eget liv.

Skrevet

nei jeg er ikke lykkelig, dessverre. men du vil bare vite årsaken til lykke, så jeg sier ikke mer........

ps. blir kanksje lykkelig etterhvert, jobber med saken (arbeid/helse/kjæreste/..)

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig fordi "Jesus" IKKE har frelst meg.Jeg er lykkelig fordi ingen av de jeg bryr meg om har latt seg hjernevaske av idiotiske kristne.Jeg er såååå lykkelig for at jeg slipper å ha med slike fanatiske folk å gjøre,for det betyr at jeg har alle muligheter for å styre mitt eget liv.

Kjekkt for deg...

Men kvifor forteller du dette til meg?

Var det ikkje Manglerud som stillte spørsmålet?

mvh

Skrevet

Det virker som de fleste i forhold er lykkelige mens de utenfor er ulykkelige. Er det å få elske og å bli elsket forutsetninger for å være lykkelige?

Skrevet

Jøss, du høres ikke spesielt lykkelig ut.

Snarere litt sint og bitter, synes jeg - når du må kommentere andres svar på den måten.

Gjest So What
Skrevet

Kjekkt for deg...

Men kvifor forteller du dette til meg?

Var det ikkje Manglerud som stillte spørsmålet?

mvh

Jeg forteller ikke dette til deg, jeg forteller det til alle, også til vedkommende som stilte spørsmålet.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jepp.. :-)

Har verdens beste samboer, vi er sammen på 7. året, og forholdet vårt blir bedre og bedre for hver dag, nesten. Han er helt utrolig -omtenksom, snill, intelligent, kjekk.. hele pakka.

Vi har alt vi trenger av det materielle, venner, og ingen økonomiske problemer.. Og i juni kommer det en liten beboer til barnerommet vi bygger.. :-)

Har ingenting å klage på, faktisk..

Skrevet

Jeg forteller ikke dette til deg, jeg forteller det til alle, også til vedkommende som stilte spørsmålet.

du trykket nok på misjonær sitt svar og svarte direkte på det, derfor så havner det i hennes svarside, skjønner?

uansett du hørtes ikke så veldig lykkelig ut, bare litt sint. :)

Gjest Manglerud
Skrevet

du trykket nok på misjonær sitt svar og svarte direkte på det, derfor så havner det i hennes svarside, skjønner?

uansett du hørtes ikke så veldig lykkelig ut, bare litt sint. :)

Jeg leser jo dette også :)

Bra at så mange ser på seg selv som lykkelige. Vi andre må vel finne oss en partner for å få det bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...