Gå til innhold

Er du fornøyd med vekta di?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nå er jeg fornøyd. Jeg har heldigvis lagt på meg 12 kg så nå er jeg akkurat passe synes jeg, selv om andre fremdeles synes jeg er for tynn og stygg :o)

Men hvis du er fornøyd med deg selv er vel ikke slike kommentarer så sårende? Du kan jo bare ta det som misunnelse.

Men hvis du er fornøyd med deg selv er vel ikke slike kommentarer så sårende? Du kan jo bare ta det som misunnelse.

Det er vanskelig etter å ha lest på dette forumet i flere år ;o)

Kommer an på hvem som sier det, blir som regel bare forbannet og ikke såra.

Nei :o|

Kunne vært 5-10 kg mindre. Men da jeg var det, kunne jeg ønske jeg var litt kraftigere.

Man blir vel aldri fornøyd.

Men sånn egentlig, tatt i betrakning av hvordan det kunne vært (ser jo ekstremt tykke og ekstremt tynne mennesker der ute), så er jeg fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...