Gå til innhold

Er du fornøyd med vekta di?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

still5barnsmor

Nei .-jeg veier for mye, noe som gir seg utslag i vonde knær. Men jeg har begynt å trene - så nå går det nedover! :)

avsporing i debatten kakel....jeg har nå nådd en vekt (såvidt altså) som jeg ikke har veid siden jeg var gravid med nr. 1 - snakk om inspirasjon......dette har jeg venta snart ni år på :-))

Jeg er så stolt av meg selv altså.....hurrrraaaaa

Har enda noen igjen før jeg er "ferdig" men det er en milipæl ikke sant???

Klems fra glad

Annonse

avsporing i debatten kakel....jeg har nå nådd en vekt (såvidt altså) som jeg ikke har veid siden jeg var gravid med nr. 1 - snakk om inspirasjon......dette har jeg venta snart ni år på :-))

Jeg er så stolt av meg selv altså.....hurrrraaaaa

Har enda noen igjen før jeg er "ferdig" men det er en milipæl ikke sant???

Klems fra glad

hohoho! :)

jeg VIL ikke ned til den vekta je veide etter den første ungen,- da var jeg 53 kilo! - Folk hvisket og trodde jeg var syk...men beina var lekre! :)

Jeg vil veie i underkant av 70, -det vil passe meg - så det er enda 19 kilo igjen det.

gratulerer! Jeg følger etter!

Men nå har jeg vært dum og veid meg HVER dag - den står stille den helvetes vekta - sikkert fordi jeg trener hardt HVER dag nå! :)

Flink? JA! :)

jeg VIL ikke ned til den vekta je veide etter den første ungen,- da var jeg 53 kilo! - Folk hvisket og trodde jeg var syk...men beina var lekre! :)

Jeg vil veie i underkant av 70, -det vil passe meg - så det er enda 19 kilo igjen det.

Men nå har jeg vært dum og veid meg HVER dag - den står stille den helvetes vekta - sikkert fordi jeg trener hardt HVER dag nå! :)

Du vet vel at trening gir muskler som igjen veier ganske mye? Ikke vær så opphengt i vekta, bruk heller øyne og hender for vurdering.

still5barnsmor

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA til alt....vekta står ikke stille fordi om den står stille!!!!!!!!!!!!!!!!! Dagens visdomsord he,he...muskler veier myyyyyyyyyyye mere enn fett så det er en fair byttehandel...merker det mest på klærne jeg ja...

Vil heller ikke ned i den vekta jeg var i - det er jo snakk om 8kg til ....hallo....er fornøyd med en tre-fire til (kjenner jeg meg rett så er jeg like fornøyd med to...) jeg var 62 da jeg giftet meg og var syltynn selv om jeg bare er 163cm (dette med muskler veier vettu etter årevis med trening) Nå er målet under 70kg (idag sto den på 70,4) Så jeg er innen rekkevidde.....men jeg har brukt en stund på det da...dvs jeg har brukt en stund på de siste tre kg....du vet...du blir liksom ikke like motivert når du har mistet 15kg og forandringen er total....

Vi er kjempeflinke synes nå jeg....sunne og gode matvaner med trening og hele greien...ikke noe fusk her i gården....

stooooooor støtte klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...