Gå til innhold

Er du fornøyd med utseendet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Ja... Som sagt under kunne jeg godt veid litt mindre, litt mindre småflesk på magen, emn det er ikke mye å klage over, magen er tross alt flat når jeg står..

Vil også ha tjukkere hår og mindre strekkmerker og fastere pupper. Men alt i alt er jeg fornøyd. Man får være som man er! ; ) Være glad man har to armer og to ben.. Et ansikt som ser ok ut og hår på huet.

Nei, det har jeg aldri vært, men prøver så godt jeg kan å godta meg selv som jeg er, da jeg har funnet ut at jeg har brukt all min tid av livet mitt til å tenke negativt om meg selv istedenfor å nyte livet sammen med familie og venner som er mye mye viktigere, tross alt så vet vi ikke hvor lenge vi er her på jorden.

Er fornøyd ja, det er jo slik jeg ser ut som er meg. Og det er jo meg kjæresten er forelsket i og forguder:)

Hadde vært kjedelig å måtte gå rundt å bekymre seg over sånt.

Når det er sagt tar jeg vare på kroppen min da, med trening og ikke altfor usunt liv, men det er egentlig mest for helsas skyld.

Annonse

Annonse

Virker som utseende mitt forandrer seg mye i løpet av en mnd, men det er nok bare mitt eget syn på det jeg ser i speilet som forandrer seg.

Største problemet er magen, men det prøver jeg å gjøre noe med ved trening og riktig mat. Ellers vil jeg vel som de fleste andre ha litt mindre ringer under øynene, litt mer symmetrisk ansikt, litt tykkere hår, større pupper, mindre strekkmerker osv osv osv... Men det plaget meg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...