Gå til innhold

aloe vera plante-hvordan stelle/plante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blad som falt av...

Jeg tror man planter det direkte i jorda.

Det er en planteside på nett men jeg husker ikke hvor den er men der står omtrent alt man trenger.

Ok:) Jeg klarer visst ikke passe på denne planten min. Bladene blir helt slappe og knekker av.

Men går det an å få de knekte grenene til å slo rot? Jeg har sat dem i vann så de holder seg friske, men går de an å plante om?

Ja, det skal gå an. Jeg har plantet aloe vera blader men siden jeg ble uvenner med ham som eide dem, vet jeg ikke hvordan det gikk med dem :o)

Annonse

Gjest blad som falt av...

Ja, det skal gå an. Jeg har plantet aloe vera blader men siden jeg ble uvenner med ham som eide dem, vet jeg ikke hvordan det gikk med dem :o)

Mine knekker på midten, så planten ser ganske slapp ut. Og plutselig måtte jeg ta bort et blad som var råtnet ved jorden (den fikk ikke for mye vann... tror jeg).

Mine knekker på midten, så planten ser ganske slapp ut. Og plutselig måtte jeg ta bort et blad som var råtnet ved jorden (den fikk ikke for mye vann... tror jeg).

Jeg tror jeg hadde prøvd å tørke den ut litt.

Men prøv og finn de sidene på nettet. Tror de var danske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...