Gå til innhold

F.U.Hvilke typer kvinner liker dere menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare for menn!

Bare ekte menn har lov å svare, her kan webm brukes til å avsløre kvinner som stemmer på seg selv ; )

Hvilke typer kvinnfolk foretrekker menn sånn utseendemessig?

1.Mia Gundersen-typen.

2.Jennifer Lopez-typen.

3.Silikon-Jordan-typen.

4.Kate Moss-typen.

5.Anna Nicole Smitt-typen(på sitt feteste)

6.den superlangbente typen(kvinner som er 1,80+++)

7.Den lille,nette typen(ala Lopez igjen kansje)

Tja, kommer ikke på flere i farta!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136325-fuhvilke-typer-kvinner-liker-dere-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette er alternativene?

Du spør hvilke type kvinne liker menn, og så lager du en liste over mennesker somliksom representerer typene. At det går an! Hvorfor ikke la menn svare med egne ord? Det er kanskje å vente litt for mye av menn i dine øyne?

*rister på hodet*

Gjest Bare for menn!

Og dette er alternativene?

Du spør hvilke type kvinne liker menn, og så lager du en liste over mennesker somliksom representerer typene. At det går an! Hvorfor ikke la menn svare med egne ord? Det er kanskje å vente litt for mye av menn i dine øyne?

*rister på hodet*

*Host* det var bare noen forslag, så take it easy.

Svar hvem dere vil!!!!

Annonse

Gjest Bare for menn!

Synes bare det er jævlig patetisk å lage en liste over kjendiser som skal representerer alternativene.

Ta deg sammen menneske!

Kranglefanten :)Er du SDD?

Fordi, kjendiser som alle har sett!Jeg kan jo ikke nevne nabokona di så lenge jeg ikke vet hvordan hu ser ut,kan jeg vel?om ikke du forteller meg hvordan hu ser ut først da.

Kranglefanten :)Er du SDD?

Fordi, kjendiser som alle har sett!Jeg kan jo ikke nevne nabokona di så lenge jeg ikke vet hvordan hu ser ut,kan jeg vel?om ikke du forteller meg hvordan hu ser ut først da.

Ja, der ser du. Du var så nær, så nær...

Det går faktisk an å BESKRIVE hva man liker uten å referere til kjendiser. Det har ikke falt deg inn at det finnes millioner forskjellige kvinner der ute? At de dsmene du lister opp ser ut som de gjør, og ikke har duplikater. For å gi inntrykk av at du ikke er helt hjernedød kunne du jo brukt ord som: frodig, langhåret, skrå øyne, mager, brede hofter osv.

Bare et tips. Ikke at jeg tror det hjelper.

Og by the way... SDD brukes nicket sitt når han skriver. Jeg er dessuten langt mer spydig enn ham. Get it? I så fall har du mine gratulasjoner.

Gjest for et mål..

Det går faktisk an å BESKRIVE hva man liker uten å referere til kjendiser. Det har ikke falt deg inn at det finnes millioner forskjellige kvinner der ute? At de dsmene du lister opp ser ut som de gjør, og ikke har duplikater. For å gi inntrykk av at du ikke er helt hjernedød kunne du jo brukt ord som: frodig, langhåret, skrå øyne, mager, brede hofter osv.

Og by the way... SDD brukes nicket sitt når han skriver. Jeg er dessuten langt mer spydig enn ham. Get it? I så fall har du mine gratulasjoner.

Så målet ditt er å være mer spydig enn han??

Annonse

Gjest Shiteater

Helvetes fjortis!Har mamma glemt å gi deg pillen i dag?

Det er ingen som hindrer DEG i å beskrive drømmekvinnen, du trenger ikke å ta utgangspunkt i kjendisene jeg nevnte.Som du nevner, så finnes det tusen beskrivelser på en kvinne, derfor får hver enkelt som svarer beskrive selv.

At ingen menn gadd å svare er en annen sak ;/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...