Gå til innhold

Noen menn her som forsørger familien sin alene?

Anbefalte innlegg

Gjest dkdklsdlk
Skrevet

Jeg og min kone er begge enige om at jeg skal forsørge familien min. Vi venter den første, og vi er veldig usikre på hvor mye penger som kommer til å gå med. Jeg er veldig interessert i å høre hvor mye dere tjener, alle dere som forsørger familien alene, og hvor mange familiemedlemmer det er i husstanden. Lever dere godt? Eller er det så vidt det går rundt?

Skrevet

Ingen som kan svare på det så lenge du ikke forteller hvor store utgifter dere har.

Jeg vil anbefale at dere i hvert fall har 1000 kr uka igjen etterat regningene er betalt. Det er trangt med det går.

Forresten så er det ikke bare menn som forsørger familien altså. Man har familie selv om man ikke har mann.

Kizza1365380506
Skrevet

Enig med Dorthe. Vi har tenåringsbarn og jobber begge. I perioder med store utgifter må vi i allefall ha 1000-2000 kroner uken igjen til mat etc. Jeg synes 1000 kr er litt lite, men det går om viljen er der.

Mvh

Gjest enkelt regnestykke
Skrevet

Det sier seg vel selv at man ikke kan leve like godt på en inntekt som man gjør på to???

Gjest lis@bet
Skrevet

Om man lever godt eller ikke kommer jo helt an på hvor store krav og forventninger man har.

Noen kan leve godt på "lite" fordi de ikke krever annet enn god helse og et tak over hodet. Andre forlanger helgeturer på hotell, utenlandsreiser og digre hus for å kalle det et godt liv. Så - umulig å svare på...

Skrevet

Hvis dere er enige om at hun skal være husmor på heltid en del år fremover og du skal være forsørger så setter dere tæring etter næring. Hvis dere nøyer dere med en blokkleilighet istedenfor enebolig f.eks. så er det to forskjellige regnestykker. Hvis du er direktør i et stort firma er det noe ganske annet enn å være uføretrygdet. Det finnes også noe imellom det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...