Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en Siemens C45, og var helt fornøyd med den. Nå har visst batteriet takket for seg, det brukes opp på rekordtid. Telefonen er nesten 2 år. Siden telefonen er så "gammel", tror jeg ikke at det lønner seg å bytte batteri.

Derfor har jeg tenkt å kjøpe meg en ny telefon. Type, modell eller merke er uvesentlig. Jeg vil ganske enkelt ha en telefon som jeg kan ringe med og sende meldinger med.

Jeg har Chess Connect abonnement, og er veldig godt fornøyd med det. Det er jo så billig (bare 9 kr i mnd). Jeg ringer lite (telefonregning på ca 200,- i mnd.)

Så - hvor får jeg tak i en ny telefon til en billig penge, og hvor jeg (helst) kan videreføre Chess-abonnementet mitt? Hvilken modell etc ville du ha kjøpt?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136344-kj%C3%B8p-av-ny-mobiltelefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...