Gå til innhold

Noen som kjenner trygdes. i England?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til trygdereglene i Storbritannia?

Jeg har en søster som har havnet på sykehus. HUn klarte å få jobbet i 2mnd før hun ble syk. Vil hun få sykepenger?

Sykehuset har gjort en dårlig jobb med operasjonen og vedlikeholdet etterpå. Hun er nå lagt inn igjen p.g.a infeksjon i operasjons såret. HUn har skrevet to klagebrev til sykehuset uten å ha fått svar. De lurer nå på å kontakte en advokat. Noen som vet hva han kan gjøre. Jeg går utifra at tilstanden der ikke er så gale som den er i USA når det kommer til søksmål.

Noen som har erfaring?

Min søster blir ikke tatt på alvor og det virker som om de behandler henne dårligere fordi hun er utlending.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136357-noen-som-kjenner-trygdes-i-england/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Infeksjoner etter sykehusopphold her er så vanlige at hun vil nok ikke nå frem med noe klage så lenge hun overlever.

Får hun derimot varig men, stiller saken seg noe annerledes.

Hvis hun ble operert på privat sykehus, kan det stille seg litt annerldes fordi det er dårlig reklame.

Trygdeytelser er stort sett avhengig av arbeidsgiver ( jeg kjenner faktisk ikke til de offentlige fordi jeg aldri har vært i nærheten av det,men det er uhyre lite) Folk som ikke har egen sykeforsikring, eller spesiell avtale med arbeidsgiver har rett og slett ikke råd til å være syke.

Man kan også bli oppsagt mens man er syk, pga fraværet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...