Gå til innhold

Pensjonsbrevet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har endelig pensjonsbrevet kommet,og et brev om ytelser fra KLP i tilegg.

Det ble vel som forventet ikke så mye,men jeg er heldigvis gift med en som er arbeidsfør.

Det jeg lurer på nå er Jeg er innvilget uførepensjon fra 1. i 1. 2001 fra trygdekontoret.

Regner med at jeg vil få utbetalt mellomlegget fra den dato og til idag da attføringen er mindre.

Hva med fra Klp? Vil det derifra også bli foretatt en avregning? Det sto ikke noe om dette i brevet fra dem. Har prøvd å ringe og maile, men de har ikke tid til å svare.

dette er mitt nick
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: Når du sier innvilget uføretrygd fra den datoen du skrev, mener du da at det er uføretidspungtet? Jeg har nemlig fått to forkjellige datoer, et uføretidspungt som er ganske langt tilbake i tid, og et tidspungt for innvilget uføretrygd, som er bare en mnd tilbake i tid. Ble bare litt usikker når jeg leste det du skrev.

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: Når du sier innvilget uføretrygd fra den datoen du skrev, mener du da at det er uføretidspungtet? Jeg har nemlig fått to forkjellige datoer, et uføretidspungt som er ganske langt tilbake i tid, og et tidspungt for innvilget uføretrygd, som er bare en mnd tilbake i tid. Ble bare litt usikker når jeg leste det du skrev.

Hei

Jeg har for min del tre datoer.

1, Den datoen da jeg gikk ned i stilling p.g.a. sykdom og som brukes for å regne ut hvor mye jeg får i trygd.(tiden med deltid ble ikke tatt med)

2. Den datoen som min sykmelding gikk ut og som jeg ble uføretrygdet fra på etterskudd.

3. den datoen som min søknad var ferdigbehandlet og som vedtaket var klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...