Gjest tøy og bøy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har bestilt Winsor Pilates og trent programmet (20 minutters) et par ganger. Noen av øvelsene har jeg ikke en sjanse til å gjennomføre, men det kommer vel etterhvert. Men er alle disse øvelsene virkelig forsvarlige? Mener å huske at vi ble advart i sin tid om å ligge på ryggen og senke bena strake ned etc. Fy, fy for korsryggen. Men, er det andre som trener etter dette programmet? Fått resultater? Blir man strammet opp av de 20 minuttene 3 ganger i uken? Noen som trener etter de mer avanserte øvelsene? Får man trent overkroppen noe særlig med de 20 min? I det hele tatt, hva synes du om denne videoen, eller treningsformen i det hele tatt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136381-winsor-pilates-fra-tv-shop/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildemoren Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hei. jeg vil bare si som jeg har skrevet her tidligere også. Jeg trener Pilates 3 ganger i uken på et pilates studio. der får man personlig oppfølging hele veien, og får gradvis vanskeligere øvelser etterhvert som man bygger opp styrken. Jeg trener ca. 1 og en halv time hver gang. Jeg vil ikke anbefale å gi seg ut på de øvelsene helt på egenhånd, selv om man har en video å se på. Øvelsene krever at man ligger helt riktig, og belaster helt riktig. Nå har jeg trent pilates i litt over et år, og jeg blir fortsatt rettet på når jeg gjør øvelsene mine. det er veldig lett å gjøre små feil ubevisst, og man kan ikke oppdage dem selv. Kanskje du kan få en venninne til å se på deg når du gjør øvelsene, slik at hun passer på at du ligger riktig og slikt? Pass ihvertfall på, og ikke gjør de øvelsene som er for tunge, det kommer etterhvert:) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136381-winsor-pilates-fra-tv-shop/#findComment-850471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hei. jeg vil bare si som jeg har skrevet her tidligere også. Jeg trener Pilates 3 ganger i uken på et pilates studio. der får man personlig oppfølging hele veien, og får gradvis vanskeligere øvelser etterhvert som man bygger opp styrken. Jeg trener ca. 1 og en halv time hver gang. Jeg vil ikke anbefale å gi seg ut på de øvelsene helt på egenhånd, selv om man har en video å se på. Øvelsene krever at man ligger helt riktig, og belaster helt riktig. Nå har jeg trent pilates i litt over et år, og jeg blir fortsatt rettet på når jeg gjør øvelsene mine. det er veldig lett å gjøre små feil ubevisst, og man kan ikke oppdage dem selv. Kanskje du kan få en venninne til å se på deg når du gjør øvelsene, slik at hun passer på at du ligger riktig og slikt? Pass ihvertfall på, og ikke gjør de øvelsene som er for tunge, det kommer etterhvert:) Lykke til Det høres ut som et godt råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136381-winsor-pilates-fra-tv-shop/#findComment-850521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.