Gå til innhold

Winsor Pilates fra TV-SHOP


Gjest tøy og bøy

Anbefalte innlegg

Gjest tøy og bøy

Har bestilt Winsor Pilates og trent programmet (20 minutters) et par ganger. Noen av øvelsene har jeg ikke en sjanse til å gjennomføre, men det kommer vel etterhvert. Men er alle disse øvelsene virkelig forsvarlige? Mener å huske at vi ble advart i sin tid om å ligge på ryggen og senke bena strake ned etc. Fy, fy for korsryggen.

Men, er det andre som trener etter dette programmet? Fått resultater? Blir man strammet opp av de 20 minuttene 3 ganger i uken? Noen som trener etter de mer avanserte øvelsene? Får man trent overkroppen noe særlig med de 20 min?

I det hele tatt, hva synes du om denne videoen, eller treningsformen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hildemoren

hei. jeg vil bare si som jeg har skrevet her tidligere også. Jeg trener Pilates 3 ganger i uken på et pilates studio. der får man personlig oppfølging hele veien, og får gradvis vanskeligere øvelser etterhvert som man bygger opp styrken. Jeg trener ca. 1 og en halv time hver gang.

Jeg vil ikke anbefale å gi seg ut på de øvelsene helt på egenhånd, selv om man har en video å se på.

Øvelsene krever at man ligger helt riktig, og belaster helt riktig. Nå har jeg trent pilates i litt over et år, og jeg blir fortsatt rettet på når jeg gjør øvelsene mine. det er veldig lett å gjøre små feil ubevisst, og man kan ikke oppdage dem selv.

Kanskje du kan få en venninne til å se på deg når du gjør øvelsene, slik at hun passer på at du ligger riktig og slikt?

Pass ihvertfall på, og ikke gjør de øvelsene som er for tunge, det kommer etterhvert:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg vil bare si som jeg har skrevet her tidligere også. Jeg trener Pilates 3 ganger i uken på et pilates studio. der får man personlig oppfølging hele veien, og får gradvis vanskeligere øvelser etterhvert som man bygger opp styrken. Jeg trener ca. 1 og en halv time hver gang.

Jeg vil ikke anbefale å gi seg ut på de øvelsene helt på egenhånd, selv om man har en video å se på.

Øvelsene krever at man ligger helt riktig, og belaster helt riktig. Nå har jeg trent pilates i litt over et år, og jeg blir fortsatt rettet på når jeg gjør øvelsene mine. det er veldig lett å gjøre små feil ubevisst, og man kan ikke oppdage dem selv.

Kanskje du kan få en venninne til å se på deg når du gjør øvelsene, slik at hun passer på at du ligger riktig og slikt?

Pass ihvertfall på, og ikke gjør de øvelsene som er for tunge, det kommer etterhvert:)

Lykke til

Det høres ut som et godt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...