Sørlandsporten Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (spørsmål til de med innsikt*s*) 0 Siter
Gjest selje Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg skal si du er opptatt av damen som er gift med kronprinsen! Jeg hadde vært helt smigret, jeg, om jeg var henne. Sørlandsporten er forøvrig en tunnel ikke langt fra Risør, på E18, der det går videre sørover mot - ja, Sørlandet. Tror forøvrig at MMs voldsomme rykte som en som har hatt mange partnere, er mest sladder. hadde MM vært gift med en lektor på gymnasiet i dag, eller en trailersjåfør for den del, kunne hun nok med hånda på hjertet, som de fleste av oss, si at joda, det ble jo noen før jeg slo meg til ro! 0 Siter
Gjest Sørlandsporten/selje Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg skal si du er opptatt av damen som er gift med kronprinsen! Jeg hadde vært helt smigret, jeg, om jeg var henne. Sørlandsporten er forøvrig en tunnel ikke langt fra Risør, på E18, der det går videre sørover mot - ja, Sørlandet. Tror forøvrig at MMs voldsomme rykte som en som har hatt mange partnere, er mest sladder. hadde MM vært gift med en lektor på gymnasiet i dag, eller en trailersjåfør for den del, kunne hun nok med hånda på hjertet, som de fleste av oss, si at joda, det ble jo noen før jeg slo meg til ro! Hva?Er dy syk i hodet eller?jeg fant et kult nick jeg hadde hørt nevnt før i forbindelse med henne, men visste ikke eksakt hva som var nevnt.Og du påstår jeg er sykelig intressert i dette mennesket?Da hadde jeg vel husket hva som var nevnt!Hennes livsførsel ellers har ikke jeg tenkt å diskutere med deg. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Sørlandsporten er en tunnel mot Kristiansand.. 0 Siter
Sørlandsporten Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Sørlandsporten er en tunnel mot Kristiansand.. Som alle må kjøre igjennom for å komme dit?skjønner :9 0 Siter
Gjest WhatTheF Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 At du er glad i sex og har plass til mange 0 Siter
Sørlandsporten Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 At du er glad i sex og har plass til mange Ja, da stemmer din beskrivelse av nicket iallefall ikke med meg, men jeg velger å tolket nicket annerledels og beholder det kansje.Får se! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.