Gå til innhold

Hva betyr nicket mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal si du er opptatt av damen som er gift med kronprinsen! Jeg hadde vært helt smigret, jeg, om jeg var henne.

Sørlandsporten er forøvrig en tunnel ikke langt fra Risør, på E18, der det går videre sørover mot - ja, Sørlandet.

Tror forøvrig at MMs voldsomme rykte som en som har hatt mange partnere, er mest sladder. hadde MM vært gift med en lektor på gymnasiet i dag, eller en trailersjåfør for den del, kunne hun nok med hånda på hjertet, som de fleste av oss, si at joda, det ble jo noen før jeg slo meg til ro!

Gjest Sørlandsporten/selje
Skrevet

Jeg skal si du er opptatt av damen som er gift med kronprinsen! Jeg hadde vært helt smigret, jeg, om jeg var henne.

Sørlandsporten er forøvrig en tunnel ikke langt fra Risør, på E18, der det går videre sørover mot - ja, Sørlandet.

Tror forøvrig at MMs voldsomme rykte som en som har hatt mange partnere, er mest sladder. hadde MM vært gift med en lektor på gymnasiet i dag, eller en trailersjåfør for den del, kunne hun nok med hånda på hjertet, som de fleste av oss, si at joda, det ble jo noen før jeg slo meg til ro!

Hva?Er dy syk i hodet eller?jeg fant et kult nick jeg hadde hørt nevnt før i forbindelse med henne, men visste ikke eksakt hva som var nevnt.Og du påstår jeg er sykelig intressert i dette mennesket?Da hadde jeg vel husket hva som var nevnt!Hennes livsførsel ellers har ikke jeg tenkt å diskutere med deg.

Skrevet

Sørlandsporten er en tunnel mot Kristiansand..

Sørlandsporten
Skrevet

Sørlandsporten er en tunnel mot Kristiansand..

Som alle må kjøre igjennom for å komme dit?skjønner :9

Sørlandsporten
Skrevet

At du er glad i sex og har plass til mange ;)

Ja, da stemmer din beskrivelse av nicket iallefall ikke med meg, men jeg velger å tolket nicket annerledels og beholder det kansje.Får se!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...