Gå til innhold

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214511

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QuePasta

Ja huttetu!hva er da vitsen med "skrekkoppslaget" liksom ;o)

Det er da ikke noe skrekkoppslag?

Reverse engineering har foregått så lenge softwarebransjen har eksister. Microsoft publiserer også info om hvordan systemene deres er satt sammen.

Men det er veldig pinlig for MS at hackere har kommet seg inn på sentrale servere.

Dersom crackeres tilgang til kildekoden blir et sikkerhetsproblem for Windows, har Windows store sikkerhetsproblemer i utgangspunktet. Såkalt security-through-obscurity er på linje med å legge husnøkkelen under dørmatta og håpe at ingen tyver gjetter at den er der.

Gjest thetraveller

dårlig syn?

Legg inn AKTIV link,sa jeg... ikke bare adressen. En aktiv link kan man klikke på, så man slipper å kopiere og lime inn i adressefeltet sitt. Jeg liker ikke sånne linker i rullevindiet med adresser jeg har på pcn, serru.

Sjekk synet selv, kanskje? *Erter* :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...