Gå til innhold

Kristoffer Schau vil ikke ha barn, men damer..

Anbefalte innlegg

..vil tydeligvis likevel ha barn med han. Rart at en del kvinner ender opp med dårlige fedre?(Schau ble jo spurt om dette i løgndetektortesten og der kom det fram at det ikke var løgn at han ikke ville ha barn)

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/13/390825.html

Fortsetter under...

Mannen er jo 34 år..virker det som om han er veldig giret på å få barn?. Mannen er jo også kåret til norges mest sexy

er det bare jeg som ikke synes han er sexy? jeg klarer ikke å finne noe ved ham som tiltrekker meg, og kåret til norges mest sexy mann, næh jeg stoler ikke på de målingene jeg.

Annonse

er det bare jeg som ikke synes han er sexy? jeg klarer ikke å finne noe ved ham som tiltrekker meg, og kåret til norges mest sexy mann, næh jeg stoler ikke på de målingene jeg.

Nei, når man vet hvor mange ekle ting den fyren har gjort, er det ikke lett å tenke på han i forbindelse med sex. Yuck!

Skjønner ikke helt hvordan en mann som ikke ser særlig fit ut i kroppen kan være kåret til norges mest sexy jeg da men..

Har jeg misforstått? Trodde han ble kåret til den mest sexy av gjengen i Team Antonsen! Ikke NORGES mest sexy....

Det var jo "bare" 13,8 % som ville ha barn med ham da.... Lurer på hvor mange av Norges damer som ville ha svart ja på spørsmålet om de ville ha et barn uansett hvem som var faren....

Men forsåvidt helt enig i dine betraktninger om at damer ikke "screener" godt nok! *S*

Er jeg litt teit? Jeg trodde faktisk den løgndetektoren bare var tull...

Han er dødssexy. Det er det ingen tvil om. Den pene (og sexye) dattera mi på 28 syns også det! Men vi liker ikke grisetingene han gjør, nei.

Menn skjønner jo ikke dette, da. Ikke han jeg har hjemme, og ikke han dattera har hjemme, heller. Og ikke Pirrko, som tror damer bare tenner på sixpacks.

ha ha h a

Nei, det var i alle fall ikke MEG de spurte, da! Han er fascinerende, men grotesk.

Annonse

Gjest Nikkløs

Han er dødssexy. Det er det ingen tvil om. Den pene (og sexye) dattera mi på 28 syns også det! Men vi liker ikke grisetingene han gjør, nei.

Menn skjønner jo ikke dette, da. Ikke han jeg har hjemme, og ikke han dattera har hjemme, heller. Og ikke Pirrko, som tror damer bare tenner på sixpacks.

ha ha h a

Jeg synes ikke han er noe sexy, men han har noe fandenivolsk over seg som gjør han spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...