Gå til innhold

ikveld er det idol igjen :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg heier på han koreaneren, eller hva han er.. Thong?? Han som sang "I swear" så flott at jeg fikk frysninger på ryggen..

Hei!

Så du hvordan han hadde håret sist?

Han er så flink fikk også frysninger, men han må ikke ha hestehale i pannluggen, det var ikke noe stilig:)

Han er min favoritt foreløbig,men det forandrer seg fort!!!

Annonse

Ja, det er klart jeg følger med! Gleder meg nesten ihjel til å se hvem som er videre. Synes han der Stavanger-kisen som hadde hatt en lokal hit med den der fotballsangen har noe, jeg! Stemme med sjarm!

Ellers synes jeg hun "eksotiske" som sang "Ain't no sunshine when she's gone" har potensiale.

For ikke å glemme han unge Bergenseren med det skjeve røversmilet - han kan komme langt, med god hjelp av fjortiss-jentene i rundtom i landet.

jamen da har du jo gått glipp av moroa jo, nettopp å se de som driter seg fullstendig ut på tv hehe, de som synger som kråka sjøl :)

Jeg har fått med meg nok av dem. Er ikke spesielt interessert i å se folk drite seg ut. Det er sikkert mange som er dårlige nok med ennå en stund. Men det er godt vi er forskjellige. Tenk om alle var som meg. Da ville idol vært tatt av plakaten lenge før vi kom så langt som til den delen jeg vil se :)

Annonse

GRUSOM sveis, men dødsbra stemme.. =)

Stakkar han i går når han mista stemmen.

Hadde helt vondt synes så synd i han.

Men han gikk heldigvis videre alikevell.

Det var en morsom vri på idol i år, men stakkars deltagerne.

trodde de var videre også skulle 10 til ut.

Det må være en tøff helg både psykis og fysisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...