Gå til innhold

Hvordan får jeg tak i personen - detektivarbeid..

Anbefalte innlegg

Gjest ukjent bruker

Har fødselsdato som jeg tror er riktig, men det er bare etter hukommelsen. Vet at h*n er enten iransk, pakistansk eller fra irak og har bodd i byen i så og så mange år og ca området der han bor.

Hjelp?

Burde fått tak i personen i dag, helst.

Fortsetter under...

Gjest ukjent bruker

Er det en langer som du skal kjøpe hasj av?

Nei..

Hva får deg til å spørre om det?

Jeg gjorde en stof feil i dag som har gått utover denne personen. Det vil løse seg på mandag, men han kommer til å slite i helga på grunn av det jeg har gjort. Jeg har sjansen til å rette det opp om jeg får tak i vedkommende.

Det har null og niks med kriminalitet eller lugubre ting å gjøre.

Annonse

Det er ikke noe problem å få tak i han på mandag. Jeg skulle ha snakket med han nå.. Noen ideer?

Er det et sted man kan søke på datoer i skattelistene istedenfor på navn?

hmm... kan ikke si at jeg vet om noe. Du kan jo søke på skattelister på www.google.com og se om du finner noe.

Sikker på at du ikke kjenner noen som kjenner ham?

Gjest ukjent bruker

hmm... kan ikke si at jeg vet om noe. Du kan jo søke på skattelister på www.google.com og se om du finner noe.

Sikker på at du ikke kjenner noen som kjenner ham?

Jeg kjenner ikke noen som kjenner han, dessverre.

Skal prøve det du foreslår.

Annonse

Jeg kjenner ikke noen som kjenner han, dessverre.

Skal prøve det du foreslår.

Ja, gjør det.

Ellers kan du jo søke etter telefonkataloger. Finnes masse rart, og skulle ikke forundre meg hvis det er noen der du bruker fødselsnummer også. Bruk fantasien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...