Gå til innhold

ONS - et fyllefenomen?

Gjest anonym angrende synder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine ONS har vært resultat av altfor mye alkohol. Når jeg er edru, er moralen høy og beina i kross. Når jeg er full (og single), har jeg gitt etter for langt mer enn jeg liker å tenke på.

Noen ganger har jeg vært så full at jeg har blitt "tatt" mot min vilje, for full til å kjempe imot.

Ja, jeg har visst et problematisk forhold til alkohol. Drikker ikke nå lenger, annet enn et par glass rødvin til maten once in a blue moon.

Skrevet

Mulig det er et fyllefenomen, men ikke en selvsagt del av fylla. Har vært full mange ganger, men har da ikke hoppet til køys med hvem som helst for det.

Skrevet

Mulig det er et fyllefenomen, men ikke en selvsagt del av fylla. Har vært full mange ganger, men har da ikke hoppet til køys med hvem som helst for det.

Jeg har heller ikke hoppet til køys med noen HVER GANG jeg har vært på fylla. Jeg er snart 30, mistet jomfrudommen da jeg var 15, har tilsammen hatt 4 "lange" forhold, flere korte, og altså altfor mange ONS.

Alt i alt har hatt samleie med ca 30 menn (noen av dem ikke av fri vilje). Men INGEN av ONS'ene hadde skjedd hvis jeg IKKE hadde vært full.

Når jeg har latt meg legge ned, har det vært et behov for nærhet, og ikke for sex. Har ingen glede av fyllesex.

Skrevet

Tror nok det er mange som har hatt ONS i fylla som de angrer fælt på, endel har nok også endt opp som gravide eller med kjønnssykdommer.

Det er vel for enkelt og si at fylla har skylla, men jeg tror nok det er lurt og ligge unna alkohol viss man ikke klarer å la være å sprike med beina når alkolrusen melder seg.

Ikke kan det vel være særlig deilig heller å ha sex når man nesten er dritings.

Skrevet

Jeg har heller ikke hoppet til køys med noen HVER GANG jeg har vært på fylla. Jeg er snart 30, mistet jomfrudommen da jeg var 15, har tilsammen hatt 4 "lange" forhold, flere korte, og altså altfor mange ONS.

Alt i alt har hatt samleie med ca 30 menn (noen av dem ikke av fri vilje). Men INGEN av ONS'ene hadde skjedd hvis jeg IKKE hadde vært full.

Når jeg har latt meg legge ned, har det vært et behov for nærhet, og ikke for sex. Har ingen glede av fyllesex.

Latt meg legge ned, du får det jo nesten til å høres ut at du er blitt overtalt eller utnyttet hver gang.

Gått i fella 30 ganger liksom, nei den blir for enkel :-(

Skrevet

Tror nok det er mange som har hatt ONS i fylla som de angrer fælt på, endel har nok også endt opp som gravide eller med kjønnssykdommer.

Det er vel for enkelt og si at fylla har skylla, men jeg tror nok det er lurt og ligge unna alkohol viss man ikke klarer å la være å sprike med beina når alkolrusen melder seg.

Ikke kan det vel være særlig deilig heller å ha sex når man nesten er dritings.

Fylla har skylda, men JEG har skylda for fylla.. Så jeg tar jo ansvar for mine "synder."

Nei, fyllesex er langt ifra noen fornøyelse. Som jeg skriver til Soria; for meg har ONS vært resultat av fyll og behov for nærhet - ingen god kombinasjon :) Men jeg skulle gjerne kunne visket ut ethvert ONS jeg har hatt.

Skrevet

Latt meg legge ned, du får det jo nesten til å høres ut at du er blitt overtalt eller utnyttet hver gang.

Gått i fella 30 ganger liksom, nei den blir for enkel :-(

Latt meg legge ned, i den forstand at jeg ikke har kastet lasso etter dem og gault "let's get it on."

Det er som regel gutta som har tatt initiativet, ja. Men jeg er jo klar over at jeg er ansvarlig for mine egne handlinger!

Skrevet

Det er ikke ålreit å gjøre ting man angrer på i fylla - uansett om det dreier seg om sex eller om andre ting. Da må man kutte ned på drikkingen, og det har du tydeligvis gjort. Bra for deg!

For min egen del har jeg nok stort sett alltid drukket alkohol når jeg har hatt et ons, men ikke så mye at jeg ikke husker noe eller ikke klarer å ta avgjørelser.

Og jeg har ikke angret på noen av de tilfellene (bortsett fra ett, da - men det har ikke med dette å gjøre).

Jeg har kanskje vært heldig som har hatt såpass gode erfaringer med ons, eller så er jeg usedvanlig flink til å velge mine partnere. ;o)

Skrevet

Da er det vel mer på grensen til voldtekt vil jeg tro, men svært vanskelig å bevise såklart... one night stand avhenger vel av at begge har lyst...

Skrevet

Fylla har skylda, men JEG har skylda for fylla.. Så jeg tar jo ansvar for mine "synder."

Nei, fyllesex er langt ifra noen fornøyelse. Som jeg skriver til Soria; for meg har ONS vært resultat av fyll og behov for nærhet - ingen god kombinasjon :) Men jeg skulle gjerne kunne visket ut ethvert ONS jeg har hatt.

Du er ikke den første som bruker sex for å oppnå nærhet, og blir nok heller ikke den siste. Men det har vel aldri vært noen som etterpå har sagt at de oppnådde det. De som gjør det for å oppnå nærhet, og ikke for sex'ens skyld føler seg vel som oftest brukt i stedet for fornøyd?

Skrevet

Gjort er gjort, du må se fremover og se det positive i at du har lært av dine feiltrinn. Det hadde vært mye værre om du ikke var i stand til å ta lærdom av det.

Det finnes nok større forbrytelser enn dette, men vær ærlig med din nåværende eller kommende partner.

Et evt. forhold som ikke tåler sannheten lover ikke godt. Og det er både tøfft og slitsomt og bære på en ting som man selv oppfatter som en byrde. Hos en evt. partner vil jeg tro det vil ta litt tid før han helt kan glemme det.

Men ingen ting er mer drepende for et forhold enn at man lyver og prøver og skape et bilde av seg selv som ikke stemmer.

Sannhetetn kan ofte være tøff og hard, men å føle seg lurt er vel for mange svært nedverdigende.

Gjest har ikke noe å angre her
Skrevet

Gjort er gjort, du må se fremover og se det positive i at du har lært av dine feiltrinn. Det hadde vært mye værre om du ikke var i stand til å ta lærdom av det.

Det finnes nok større forbrytelser enn dette, men vær ærlig med din nåværende eller kommende partner.

Et evt. forhold som ikke tåler sannheten lover ikke godt. Og det er både tøfft og slitsomt og bære på en ting som man selv oppfatter som en byrde. Hos en evt. partner vil jeg tro det vil ta litt tid før han helt kan glemme det.

Men ingen ting er mer drepende for et forhold enn at man lyver og prøver og skape et bilde av seg selv som ikke stemmer.

Sannhetetn kan ofte være tøff og hard, men å føle seg lurt er vel for mange svært nedverdigende.

Fysj nå blir jeg kvalm av dere.Er det sånn at dere ikke har håp i edru tilstand eller?

Skrevet

Fysj nå blir jeg kvalm av dere.Er det sånn at dere ikke har håp i edru tilstand eller?

Hva er det du blir kvalm av? synes du ikke hun straffer seg selv rimelig hardt. Mener du at hun heller skal pines i helvete

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, samme her. Uansett så er det ett overgrep. Tenker mange ganger at det ikke er så alvorlig som voldtekt, men unektelig ett overgep.

De som er i faste forhold har, etter min mening, ONS mest sannsynlig når de er påvirket av alkohol.

Mvh

Skrevet

Ja, det tror jeg. Kan ikke huske et eneste ons som ikke har skjedd i fylla. Men jeg angrer ikke. Hvorfor skulle jeg det? Gjort er gjort og jeg hadde det bra i der og da.

Skrevet

Moralen er høyere når man er edru og mennene blir mer sexy når jeg har drukket :o)

Skrevet

Nei, erru gærn, det skulle tatt seg ut.

Gjest feminist
Skrevet

ONS er ofte et uttrykk for sexlyst. Sexlyst kan forekomme selv om man ikke er i et fast forhold.

Nå må vi kvinner slutte å undertrykke sexlysten vår og drikke oss full bare for å ha en unnskyldning for å ha sex.

Vær ærlig - si du er en kvinne med normale drifter, og at du har sex fordi du har lyst.

Skrevet

Moralen er høyere når man er edru og mennene blir mer sexy når jeg har drukket :o)

Hehe, det er sikkert og visst. De blir utrooolig kjekke etterhvert. ;-)

Skrevet

Hehe, det er sikkert og visst. De blir utrooolig kjekke etterhvert. ;-)

E'kke like kjekke om morran da men jeg er sikkert ikke like lekker jeg heller :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...