Gå til innhold

Måtte bare le litt av denne:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den historien er litt kul!

Men jeg har lest den for kjempelenge siden, så det er nok ikke akkurat noen "nyhet"?

Kanskje en vandrerhistorie?

Kansje det:)

Litt morsomt da, de kunne jo bare ha fortsatt å vært på skolen, det kunne bli litt morosomt for elevene og resten av lærerene:)

Kansje det:)

Litt morsomt da, de kunne jo bare ha fortsatt å vært på skolen, det kunne bli litt morosomt for elevene og resten av lærerene:)

Ja, og så morsomt om en av lærerne for eksempel er gravid og uvitende får i seg store mengder hasj. Det blir ekstra gøy for fosteret!

Hvis noen av dem går på andre medikamenter kan det også bli artige kombinasjoner.

Eller hvis en av lærerne har slitt med misbruk tidligere.

Uante muligheter for moro, med andre ord.

Jeg har et realtivt avslappet forhold til denslags selv, men å gi noen narkotiske stoffer uten at de selv vet om det, er helt på trynet.

Gjest Ugga Bugga

Ja, og så morsomt om en av lærerne for eksempel er gravid og uvitende får i seg store mengder hasj. Det blir ekstra gøy for fosteret!

Hvis noen av dem går på andre medikamenter kan det også bli artige kombinasjoner.

Eller hvis en av lærerne har slitt med misbruk tidligere.

Uante muligheter for moro, med andre ord.

Jeg har et realtivt avslappet forhold til denslags selv, men å gi noen narkotiske stoffer uten at de selv vet om det, er helt på trynet.

Dessuten er det visst langt mer alvorlig å *spise* hasj enn å røyke det, har jeg hørt. Effekten varer mye lenger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...