Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er første gang jeg skriver her, men jeg har vært flittig leser en lang stund!

Vi sendte søknad om adopsjon i mars 2003, og sosialrapporten ble sendt Regoin Øst i slutten av desember. Og i dag fikk vi godkjenningen!!!! Har ikke mottatt brev om at vi er registrert der engang! Nå får vi det plutselig travelt med alt som må ordnes før papirene sendes videre, og vi som trodde vi hadde god tid...;o)

For en flott Valentine-gave!!!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136511-godkjent-i-region-%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med godkjenningen. Det var jo ikke så værst ventetid. Vi tilhører region nord, men fikk brev i går om at papirene våre er sendt til region øst( region nord er ikke oppe og går ennå, slik det skal). så nå venter vi bare. De kunne ikke si noe om saksbehandlingstiden, men kan kanskje regne med 2-3 mnd., kanskje? Lykke til videre dere!

Åååååhhhh, så spennende!!!

Da kan ikke vår være langt unna, for vår ble sendt inn samtidig.

Hvor skal dere adoptere fra da?

Vi skal adoptere fra Colombia, og er godkjent for et barn fra 0-3 år.

Håper deres godkjenning dumper ned i postkassa snart også! Lykke til!

Hilsen

Annonse

Stilig!

Det var jammen meg positivt!

Nå er jeg kjempespent.

Jeg ringte faktisk i går for å høre hvordan det gikk, i og med at vi ikke hadde fått noe brev om registrering enda.

Hørtes ut som om det skulle gå fort. Syns saksbehandleren hørtes litt lur ut når han sa "snart". Men helt konkret sa han at det skulle gå maks 3 mnd fra mottatt søknad til den var ferdig behandlet.

Vår søknad ble egentlig sendt BUFA i slutten av desember, men etter mye om og men havnet den hos region Øst i midten/slutten av januar.

Mamaya

Stilig!

Det var jammen meg positivt!

Nå er jeg kjempespent.

Jeg ringte faktisk i går for å høre hvordan det gikk, i og med at vi ikke hadde fått noe brev om registrering enda.

Hørtes ut som om det skulle gå fort. Syns saksbehandleren hørtes litt lur ut når han sa "snart". Men helt konkret sa han at det skulle gå maks 3 mnd fra mottatt søknad til den var ferdig behandlet.

Vår søknad ble egentlig sendt BUFA i slutten av desember, men etter mye om og men havnet den hos region Øst i midten/slutten av januar.

Mamaya

Da får nok sikkert dere også snart godkjenningen i postkassa! Vi er nå i full gang med papirinnsamling...

Lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...