Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ganske koselig å følge en 7åring utkledd som fotballspiller på skolen, og en liten selvlysende lysegrønn ballerinastruttende 2 1/2årig prinsesse i barnehagen.

Begge var helt klar over at de var de fineste i hele verden.

Jeg sitter på jobb og ser for meg begge to. Jeg er sikker på at de får det kjempekos i dag.

Hilsen

hønemor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Åh, jeg kjenner følelsen! De er bare så herlige disse utkledde forventningsfulle barna. Jeg har levert en kjempesøt Tussi i barnehagen i dag. Hun elsker å kle seg ut så karneval er topp. Hun har årets fire beste dager nå i følge henne selv. I dag er det karneval, i morgen skal hun ha barneselskap, på søndag har hun 5-års dag og på mandag skal bursdagen feires i barnehagen! Snakk om drømmedager for en festglad jente!

En liten søt fra barnemunn til slutt: På onsdag kveld da vi kom ut fra svømmekurset så var det så stjerneklart å fint. Lille (snart store ....) MeiMei ser opp på himmelen og sier: "Se der er en ønskestjerne." Det var en klar og stor stjerne som skinte så fint. Etter en stund sier hun "Nå har jeg ønsket meg noe!" Ikke si det til noen sier jeg for da går det sikkert i oppfyllelse. "Ja, men jeg bare MÅ si det", svarer hun da. "Jeg har ønsket meg en hund for det elsker jeg, og så har jeg ønsket meg vin til deg mamma for det elsker du!"

Da fikk mamma'n seg en god latter.

God helg alle sammen!

Jeg håper ønsket går i oppfyllelse så det blir litt vin på meg en fredagskveld ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-856453
Del på andre sider

Åh, jeg kjenner følelsen! De er bare så herlige disse utkledde forventningsfulle barna. Jeg har levert en kjempesøt Tussi i barnehagen i dag. Hun elsker å kle seg ut så karneval er topp. Hun har årets fire beste dager nå i følge henne selv. I dag er det karneval, i morgen skal hun ha barneselskap, på søndag har hun 5-års dag og på mandag skal bursdagen feires i barnehagen! Snakk om drømmedager for en festglad jente!

En liten søt fra barnemunn til slutt: På onsdag kveld da vi kom ut fra svømmekurset så var det så stjerneklart å fint. Lille (snart store ....) MeiMei ser opp på himmelen og sier: "Se der er en ønskestjerne." Det var en klar og stor stjerne som skinte så fint. Etter en stund sier hun "Nå har jeg ønsket meg noe!" Ikke si det til noen sier jeg for da går det sikkert i oppfyllelse. "Ja, men jeg bare MÅ si det", svarer hun da. "Jeg har ønsket meg en hund for det elsker jeg, og så har jeg ønsket meg vin til deg mamma for det elsker du!"

God helg alle sammen!

Jeg håper ønsket går i oppfyllelse så det blir litt vin på meg en fredagskveld ;o)

hehe.... du liker rødvin du også ja :o)

Hos oss er øl "pappa sin" og rødvin "mamma sin"

Den stjernen har vi sett de siste dagene også - den er så stor og fin!

Vi har vel noen ønsker vi også - men jeg har ikke sagt mine ønsker til noen, dessuten så har jeg vel fått det jeg ønsker meg :o)

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-856474
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

hehe.... du liker rødvin du også ja :o)

Hos oss er øl "pappa sin" og rødvin "mamma sin"

Den stjernen har vi sett de siste dagene også - den er så stor og fin!

Vi har vel noen ønsker vi også - men jeg har ikke sagt mine ønsker til noen, dessuten så har jeg vel fått det jeg ønsker meg :o)

klem fra

Jeg har i alle fall fått oppfylt to ønsker ;o) !!!! Men, noen ønsker har man seg jo alltids.

Vi har en felles bekjent som kunne trenge et avbrekk i hverdagen, og da vil jeg anbefale henne å komme seg sørover en tur. Kanskje vi i fellesskap skal drive litt propaganda for en vårtur hit til vår kant av landet så kan vi kose oss med litt vin sammen alle tre ?! Jeg vet nemlig at det er populært med vin i Kråkeslottet også...!

Hva sier du ban - og du i Kråkeslottet hvis du leser her for tiden ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-856528
Del på andre sider

Jeg har i alle fall fått oppfylt to ønsker ;o) !!!! Men, noen ønsker har man seg jo alltids.

Vi har en felles bekjent som kunne trenge et avbrekk i hverdagen, og da vil jeg anbefale henne å komme seg sørover en tur. Kanskje vi i fellesskap skal drive litt propaganda for en vårtur hit til vår kant av landet så kan vi kose oss med litt vin sammen alle tre ?! Jeg vet nemlig at det er populært med vin i Kråkeslottet også...!

Får håpe at det er en til som leser dette da .o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-856588
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilja (tidl.)

KJØR PÅ!!!!

Hehe! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-857144
Del på andre sider

God helg alle sammen!

Rørende og søtt! De sier så mange fine ting, disse gullene. Det er forresten Venus som har vært så stor på himmelen de siste dagene, hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-857237
Del på andre sider

Hos oss er prinsesser det helt store om dagen, så vi sendte en nydelig liten prinsesse i barnehagen i dag. I kveld har hun hatt en annen liten prinsessevenninne på besøk.

Storesøster hadde trollfest på skolen, og så riktig så trollete ut. Etterpå var hun på fotballbursdag hos en av guttene i klassen.

Nå ligger de begge og sover søtt, med magene fulle av boller og kaker. Det har vært en strålende dag for gullene mine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137227-karneval/#findComment-857243
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...