didi Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 I dag skal papir sende til Kina via VB. Nå er det bare å vente på den stooore telefon om 8 mnd hvis tid holder seg i Kina. Er det flere som ligger like langt i løpet? 0 Siter
sammen Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Har ikke kommet så langt i prossen enda men skal adoptere fra Kina. Gratulerer så mye med nok et steg mot datteren/sønnen. Tenk hvor god denne julefeiringen vil bli! 0 Siter
purre Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Spennende! Nå er det bare å lene seg bakover og VENTE! 0 Siter
yogi Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Jeg ligger likt an. Papirene våre ble sendt til Kina forrige uke. Vi bruker InorAdopt. Kjekt å ha noen å "ta følge med". ) Hilsen 0 Siter
AAA Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Så kjekt Yogi, jeg lurte på hvor dere var i løypa! ) Kjekt for Didi også selvsagt. Gratulerer begge 2. Jeg er litt misunnelig jeg for tenk...! MVH 0 Siter
yogi Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Så kjekt Yogi, jeg lurte på hvor dere var i løypa! ) Kjekt for Didi også selvsagt. Gratulerer begge 2. Jeg er litt misunnelig jeg for tenk...! MVH Ja da er det bare å følge etter da...... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.