Gå til innhold

Nedtelling.

Anbefalte innlegg

Idefix1365380353
Skrevet

Hei på dere.

Prøvde å sende dere en hilsen på den fine hjemmesiden deres.

Her går allt bare bra, jeg har valgt å ta permisjonen på tidskonto, så jeg har nå begynt å jobbe 50%. Pappa har tatt sin permisjon hver Fredag i 20 uker i stedet for en hel måned.Så lille gull er hos mormor 1 d. i uken og sammen med pappa resten av dagene mamma er på jobb.

Tiden går så utrolig fort.

Vi har det helt topp, var 3 uker i Spania i jan.når det snedde som værst her hjemme.

Lille gull stortrivdes.

Savnet dere på juletrefest.Men vet at dere var ute og reiste.

Hils familien.Klem fra 3 Colombiavenner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett msg på hjemmesiden. Hyggelig med hilsener! Jeg ar ikke oppdatert den ennå-.- men nå kommer det endel nye bilder og historier snart.. ( M har startet i barnehagen så jeg kan bruke litt tid på siden om dagene!)

Vi får satse på neste Juletrefest.. Kanskje satser vi på å reise på Colombiatreffet som i år skal være på Lillehammer i slutten av august!!!

Du får hilse gullguttene..Jeg har mailadresse [email protected] om du har lyst til å skrive noen ord!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...