Idefix1365380353 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei på dere. Prøvde å sende dere en hilsen på den fine hjemmesiden deres. Her går allt bare bra, jeg har valgt å ta permisjonen på tidskonto, så jeg har nå begynt å jobbe 50%. Pappa har tatt sin permisjon hver Fredag i 20 uker i stedet for en hel måned.Så lille gull er hos mormor 1 d. i uken og sammen med pappa resten av dagene mamma er på jobb. Tiden går så utrolig fort. Vi har det helt topp, var 3 uker i Spania i jan.når det snedde som værst her hjemme. Lille gull stortrivdes. Savnet dere på juletrefest.Men vet at dere var ute og reiste. Hils familien.Klem fra 3 Colombiavenner. 0 Siter
nedtelling Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har sett msg på hjemmesiden. Hyggelig med hilsener! Jeg ar ikke oppdatert den ennå-.- men nå kommer det endel nye bilder og historier snart.. ( M har startet i barnehagen så jeg kan bruke litt tid på siden om dagene!) Vi får satse på neste Juletrefest.. Kanskje satser vi på å reise på Colombiatreffet som i år skal være på Lillehammer i slutten av august!!! Du får hilse gullguttene..Jeg har mailadresse [email protected] om du har lyst til å skrive noen ord!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.