Gå til innhold

Hva gjør vi?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammatiljonas

Jeg har en gutt som skal utredes på bup, men det er en ting jeg lurer på. Gutten vår har mye tics, men han har det ikke på skolen,så jeg regner ikke med at de kommer til å se noe til dette på bup heller. Dette med ticsene er jo en viktig del av min sønn sine problemer. Legger de vekt på dette når de skal stille en eventuell diagnose når de ikke har settt det selv. Takknemlig for svar fra andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137321-hva-gj%C3%B8r-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annen adhd-mamma

Du sier ikke hvor gammel gutten er, men uansett så blir diagnosen ofte til basert på uttalelser fra foreldre, skole, barnehage og andre nærpersoner. Mine adhd-gutter oppfører seg som englebarn på BUP, der er jo alt nytt og spennende og de får masse oppmerksomhet fra trivelige, voksne mennesker. Jeg tok opp min bekymring rundt det om de ville tro meg siden barna oppfører seg så annerledes der, og da forklarte de at de legger mest vekt på uttalelser fra skole/barnehage/foreldre. Alle må fylle ut skjema som de vurderer ut fra.

Hvis du forteller at gutten har ticks er jeg overbevist om at de vil tro på deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137321-hva-gj%C3%B8r-vi/#findComment-859885
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...