Rusketuska Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg holder på å fylle ut skjemaet "søknad om adopsjon" og har et par-tre spørsmål: - ser at underskrift skal bekreftes av "off. tjenestemann eller advokat" - hvem aksepteres som "off. tjenestemann" og må vi begge møte samtidig med legitimasjon? - feltet "økonomi" - hva skriver man i "formue" og "gjeld". Nettobeløp eller bruttobeløp. Vi har vel som de fleste andre i vår alder større gjeld enn formue.... Likningsattest; legger vi ved den som følger skatteoppgjøret eller ber vi om egen fra likningskontoret? Vi skal forøvrig adoptere fra Filippinene. Møte med barnevernet har gått svært bra og vi vet vi blir anbefalt. Vi har nå samlet alle vedlegg og hadde tenkt å postlegge søknaden i morgen, men nå ble jeg brått usikker på om at var klart allikevel.... Noen som kan gi en rask tilbakemelding her, setter pris på det! Jeg er innom å leser hver nesten hver dag her inne, men pga av problemer med innlogging (se mitt innlegg under) har jeg ikke klart å samle mot til å logge meg inn. Men nå bare måtte jeg, fordi jeg vet at det er mange her inne som har masse kunnskap om alt som gjelder adopsjon ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137329-skjemaet-s%C3%B8knad-om-adopsjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Offentlig tjenestemann kan være sosialkuratoren. Hvis du skal sende søknaden i morgen, så skjønner jeg at det kan være vanskelig å få tak i kuratoren. Da kan dere begge to dra ned til politiet, så kan de bekrefte underskriftene. Ja, begge må møte for å få bekreftet signaturene. Dere må selvsagt signere mens den offentlig tjenestemannen er vitne. Dere skal skrive bruttoinntekt under punktet om økonomi. Det må være orginal ligningsattest fra siste skatteoppgjør. Den lille som viser netto skattbar inntekt og gjeld. Håper dette ga deg svar? Lykke til med søknaden! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137329-skjemaet-s%C3%B8knad-om-adopsjon/#findComment-857383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.