Gå til innhold

BB-kjendis siktet for voldtekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Det er vel han der Rodney!Hvem annen kunne det ha vært?han er klin gæærn.

Tja, første jeg tenkte på var han Thor.......men han har vel fått seg dame nå.......og hun nekter ham sex foreløbig.....så............hm......de kunne jo tatt med bilde da.....

Gjest Roddeboy

Tja, første jeg tenkte på var han Thor.......men han har vel fått seg dame nå.......og hun nekter ham sex foreløbig.....så............hm......de kunne jo tatt med bilde da.....

Jeg tror ikke denne Thor er typen til det.Han er for snill.Selv om han er en gris, så ser han ut som en snill gris(om det er noe som heter det?).

Derfor må det være Roddeboy.Han har sikkert mange lugubre kompiser også.

Annonse

Gjest svensken jonas

Jeg tror ikke denne Thor er typen til det.Han er for snill.Selv om han er en gris, så ser han ut som en snill gris(om det er noe som heter det?).

Derfor må det være Roddeboy.Han har sikkert mange lugubre kompiser også.

Lett for deg å si.

Han er agressiv og sexfixert, og har vel vært ute for voldelige episoder før.

Ja, som det har stått i mange ukeblader, og som Annette Young har sagt på tv, så gikk jo hun til rettsak mot ham. Hvorfor vil hun ikke ut med, men hun sier hun ikke har gode tanker om han lenger. Også reiste hun til Sverige...det sies at han var voldelig mot henne...dessverre.

Annonse

Gjest krøvel velle voll i valle

Sånn uoffisielt vil jeg tro at din første innskytelse kan kalles en innertier.

Leser i Romsdals Budstikke at den alltid travle Thor oppholder seg i den gjeldende by ,talentjakt er hans misjon denne gang.

Virket ikke som han angret særlig mye i sine uttalelser til avisene.

Høhøhø, JEG har selvfølgelig ikke gjort noe galt, det var HUN som gjorde noe galt.

Kan dere ikke lese? Det står jo i flere artikler at det er en "profilert deltager" fra siste runde av BB.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...