Gjest Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=215750 hvem kan dette være, tro? *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest Roddeboy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er vel han der Rodney!Hvem annen kunne det ha vært?han er klin gæærn. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er vel han der Rodney!Hvem annen kunne det ha vært?han er klin gæærn. Tja, første jeg tenkte på var han Thor.......men han har vel fått seg dame nå.......og hun nekter ham sex foreløbig.....så............hm......de kunne jo tatt med bilde da..... 0 Siter
Gjest Roddeboy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Tja, første jeg tenkte på var han Thor.......men han har vel fått seg dame nå.......og hun nekter ham sex foreløbig.....så............hm......de kunne jo tatt med bilde da..... Jeg tror ikke denne Thor er typen til det.Han er for snill.Selv om han er en gris, så ser han ut som en snill gris(om det er noe som heter det?). Derfor må det være Roddeboy.Han har sikkert mange lugubre kompiser også. 0 Siter
Gjest nøkkemann Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er vel han der Rodney!Hvem annen kunne det ha vært?han er klin gæærn. Hvorfor er han det? 0 Siter
Gjest Roddeboy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Kvalmt! Var det ikke fra norske BB da? 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg tror ikke denne Thor er typen til det.Han er for snill.Selv om han er en gris, så ser han ut som en snill gris(om det er noe som heter det?). Derfor må det være Roddeboy.Han har sikkert mange lugubre kompiser også. Lett for deg å si. 0 Siter
Gjest Roddeboy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hvorfor er han det? Han er agressiv og sexfixert, og har vel vært ute for voldelige episoder før. 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Var det ikke fra norske BB da? å ja kanskje det. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Lett for deg å si. Ja, er det Rodney, så håper jeg han får seg en real smekk! For sånt går ikke an å la gå upåaktet hen, selv om han er kjendis aldri så mye. 0 Siter
Gjest millit Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Han er agressiv og sexfixert, og har vel vært ute for voldelige episoder før. Ja, som det har stått i mange ukeblader, og som Annette Young har sagt på tv, så gikk jo hun til rettsak mot ham. Hvorfor vil hun ikke ut med, men hun sier hun ikke har gode tanker om han lenger. Også reiste hun til Sverige...det sies at han var voldelig mot henne...dessverre. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Ja, er det Rodney, så håper jeg han får seg en real smekk! For sånt går ikke an å la gå upåaktet hen, selv om han er kjendis aldri så mye. får jo håpe han får en smekk _uansett_ hvem han er 0 Siter
Gjest Roddeboy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 får jo håpe han får en smekk _uansett_ hvem han er Det kommer vel en angrerepotasje i se og hør neste uke;o 0 Siter
Ofelia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 men det var jo en fra den tredje og siste BB...? 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Det er vel han der Rodney!Hvem annen kunne det ha vært?han er klin gæærn. Det er ikke han, dette er en fra BB3. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article189368.ece 0 Siter
tiliti Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Det kommer vel en angrerepotasje i se og hør neste uke;o Virket ikke som han angret særlig mye i sine uttalelser til avisene. Høhøhø, JEG har selvfølgelig ikke gjort noe galt, det var HUN som gjorde noe galt. 0 Siter
Gjest krøvel velle voll i valle Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Tja, første jeg tenkte på var han Thor.......men han har vel fått seg dame nå.......og hun nekter ham sex foreløbig.....så............hm......de kunne jo tatt med bilde da..... Sånn uoffisielt vil jeg tro at din første innskytelse kan kalles en innertier. Leser i Romsdals Budstikke at den alltid travle Thor oppholder seg i den gjeldende by ,talentjakt er hans misjon denne gang. 0 Siter
gyrken Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Virket ikke som han angret særlig mye i sine uttalelser til avisene. Høhøhø, JEG har selvfølgelig ikke gjort noe galt, det var HUN som gjorde noe galt. Kan dere ikke lese? Det står jo i flere artikler at det er en "profilert deltager" fra siste runde av BB. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Kan dere ikke lese? Det står jo i flere artikler at det er en "profilert deltager" fra siste runde av BB. var rodney med i siste runde da?jeg tror det er THOR.Husk at den nye dama nekter ham sex og det ble nok for lenge å vente for thor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.