enamorado Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Mailadressen min kommer fram feil, da id_ også er en del av adressen! Mvh Jeg har gjort et nytt forsøk på å sende deg epost 0 Siter
Vibsa Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Hei enamorado. Gratulerer med Pasto som distrikt. Vi kom hjem fra Pasto 1/11-02 med verdens nydeligste prinsesse på 1 1/2år. Dersom du vil sende meg mail finner du mail adr.på nicklisten. Lykketil videre. 0 Siter
Trebarnmamsen Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Så spennende! Og så flott at det skjer noe for dere! Lykke til videre, og jeg håper det går knallfort! 0 Siter
Walderama Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 GRATULERER så mye med distrikt!!!! Er det ikke deilig??!!!! Håper dere slipper å vente så lenge på den store TELEFONEN! Lykke til videre! Utrolig godt at det endelig begynner å komme noen gladmeldinger fra Colombia igjen. Har vært ganske så stille en tid nå.... Klem fra 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer så mye med distrikt!!! Vi fikk samme beskjed i helgen, og vi skal til Medellin (-: Godt å se at det skjer masse i Colombia nå. Håper det fortsetter sånn, og at det strømmer inn med ditrikter og tildelinger framover! Lykke til med siste etappe! Klem fra 0 Siter
Querita Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hei! Har ikke fått sjekket internet i helgen, så denne gratulasjonen kommer litt sent. Gratulere så mye med distrikt. Ser dere er flere lykkelige kommende forelder. Håper at neste ventetid går raskt. Klem fra 0 Siter
rao Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Gratulerer så masse med distriktet. ) Håper den store telefonen kommer snart. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.