Gå til innhold

Hver dag er en dag nærmere

Anbefalte innlegg

Gjest Endelig distrikt

Mitt forhold til postkassa har endret seg drastisk de to årene. Det er jo ikke slik at det tidligere har bare vært hygge med postkassa. Den inneholdt jo stort sett bare regninger før også. Men av og til fikk man koselige postkort, eller ei god bok fra bokklubben.

Man forsøker selvsagt å skyve forventningen om at postkassa i dag skal inneholde noe nytt – nytt som innebærer at det store målet snart er en realitet. Men det går bare ikke – hver eneste dag må jeg sjekke postkassa for å se om det er noe der. Selv om kona har kommet hjem, så må jeg bare sjekke om det er noe hun har oversett. Jeg har ikke lenger et nøytralt og avslappet forhold til den grønne kassa.

Det er jo ikke så mange brev man får i løpet av prosessen heller. Men når de kommer, så betyr de alt.

I går lå det en konvolutt i postkassen – den var tykkere enn kvartalsinformasjonen. Endelig distrikt.

Nå er det å vente på beskjed om oppdatering av papirer – eller kanskje faktisk en telefon. Lurer på om jeg får et like anstrengt forhold til telefonen?

Men uansett, hver dag er en dag nærmere ...

Ha en fin søndag (",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137423-hver-dag-er-en-dag-n%C3%A6rmere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig distrikt for dere også! Gratulerer så mye! Hvilket distrikt ble det?? Vi var i Bogota i julig/august 2003!! Håper det ikke tar så lang tid før oppdateringe og tildeling!

Dette med postkassesyndrimet er noe som vi alle går igjennom.. Man ser ekstra nøye ned i postkassen, for å se om det alikevel ikke ligger noe der.. selv om man har sjekket en og to ganger!!!! :-)

Endelig distrikt for dere også! Gratulerer så mye! Hvilket distrikt ble det?? Vi var i Bogota i julig/august 2003!! Håper det ikke tar så lang tid før oppdateringe og tildeling!

Dette med postkassesyndrimet er noe som vi alle går igjennom.. Man ser ekstra nøye ned i postkassen, for å se om det alikevel ikke ligger noe der.. selv om man har sjekket en og to ganger!!!! :-)

med distrikt :-)

JA, postkassen blir til den viktigste utfarten i løpet av dagen når man venter som verst.

Hvilket distrikt ble det?

Lykke til uansett, med et skritt nærmere!!

Annonse

Gjest Endelig distrikt

Vi fikk Pasto.

Gjest Endelig distrikt

Gratulerer så mye med distrikt! Når ble dere godkjent i Colombia? Vi går selv og venter på distrikt nå, så for tiden har jeg også et ganske anstrengt forhold til postkassen.. :o)

Lykke til videre!

Hilsen fra

Vi ble godkjent i august - så det tok sin tid.

Annonse

Gratulerer så mye med distrikt!!!!!

Dette med postkassen tror jeg vi alle her på forumet har et spesielt og til tider et anstrengt forhold til. Kjenner meg godt igjen i det å måtte se i postkassen, bare sånn itilfelle mannen min har oversett noe.... He, he...

Vi fikk distrikt 21/1 (Cali) og venter i spenning på at telefonen skal ringe, men akkurat nå føles det som om at den aldri skal ringe. Begynner å bli slitsomt og jeg merker påkjenningen av ventingen. Men, plutselig en dag....

Lykke til med siste etappe av ventingen!

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...