Gå til innhold

"Morgenpupp?"


nile

Anbefalte innlegg

Gutten vår er nå 7 1/2 måned. For en uke siden kuttet vi ut nattpupp, og det har faktisk gått over all forventning. Til og med selve legge/ innsovningsprossessen har gått lettere etter dette.

I løpet av natta småvåkner han flere ganger, snur seg på magen og ynker seg litt. Han roer seg stort sett ned når han blir snudd på rygg og får smokken sin. Noen ganger har han fått litt vann før han har roet seg.

Når han har sovet ca. 7 timer våkner han og lar seg ikke roe raskt på denne måten mer. En morgen brukte vi 1 time i forsøk på å roe ned, og har etter det kapitulert og han har fått pupp. Har kalt det "morgenpupp" selv om vi ofte har sovet flere timer etter dette.

Det jeg lurer på er om jeg burde nekte denne tidligmorgenpuppen og om han da vil slutte å våkne, eller er det er vanlig at ungene får pupp noen timer før man står opp når de er så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære nile. Jeg tror nok dere må være fornøyd med at han sover 7 timer. Hva som er morgen for oss voksne og for et barn er nok litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære nile. Jeg tror nok dere må være fornøyd med at han sover 7 timer. Hva som er morgen for oss voksne og for et barn er nok litt forskjellig.

Hei...

Synes du denne morgen puppen er slitsom for deg??

Min pode er nå 17 mnd han får kveldspupp innimellom og morgen pupp hver morgen..

Jeg koser meg i disse stundene, er gravid i 33 uke og jeg fortsetter til han er 2 hvis han fortsatt vil ha etter babyen har kommet.

En må ta vare på seg selv og blir du sliten av det så slutt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...