Gå til innhold

Alder på barna fra Korea?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille *** var 6,5 uker ved tildeling, og vi venter enda på og få hente han hjem. Han er nå litt over 4 og en halv måned.

Lykke til!

Ps. Jeg har også lagt merke til at barna ofte er eldre til di som kommer til Statene enn hit. Hvorfor, det vet jeg ikke.

Klem fra

Hei!

Ang. ssb sin link så tror jeg det er når barnet blir adoptert formelt, ikke ved henting. De fra Korea blir adoptert formelt etter at de er kommet til Norge (vet ikke hvor lenge etter men...). Mener at de aller fleste er under 1 år ved henting.

Hei!

Ang. ssb sin link så tror jeg det er når barnet blir adoptert formelt, ikke ved henting. De fra Korea blir adoptert formelt etter at de er kommet til Norge (vet ikke hvor lenge etter men...). Mener at de aller fleste er under 1 år ved henting.

Ja, det stemmer, det:o)

Det glemte jeg og skrive.

Klem fra

Annonse

Lille *** var 6,5 uker ved tildeling, og vi venter enda på og få hente han hjem. Han er nå litt over 4 og en halv måned.

Lykke til!

Ps. Jeg har også lagt merke til at barna ofte er eldre til di som kommer til Statene enn hit. Hvorfor, det vet jeg ikke.

Klem fra

Hei!

Ville bare si at jeg krysser fingrene for at dere må få reisebeskjed snart!!! Har dere ventet siden november? Har dere hørt noe? Nå MÅ det jo bli en av de nærmeste dagene...?!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...