Gå til innhold

Skulle ønske det kom Kinatildelinger...

Anbefalte innlegg

....denne uken.

Det er mandag, og jeg skulle virkelig ønske det strømmer inn med tildelinger denne uken. Er jo spent på om CCAA fortsetter den gode trenden. Det er fremdeles noen månder igjen for oss (oktober-03), men for hver måned før oss som får tildeling jo nærmere kommer vi!

Vel - ha en god uke, og jeg krysser det jeg har for at tildelingene kommer.

Har noen hørt noen rykter forresten??

Fortsetter under...

Gjest Kina-venter

...du er ikke alene om å ønske det. På de amerikanske APC sidene er de sikre på at tildelingene kommer denne uken, så får vi bare se om de kommer hit samtidig - og om det er en eller to mnd som kommer nå.

Kanskje morgendagen bringer oss nyheter?

Er det noen fra juni-gruppen her som vet noe?

...du er ikke alene om å ønske det. På de amerikanske APC sidene er de sikre på at tildelingene kommer denne uken, så får vi bare se om de kommer hit samtidig - og om det er en eller to mnd som kommer nå.

Kanskje morgendagen bringer oss nyheter?

Er det noen fra juni-gruppen her som vet noe?

Hei!

Vi er i juni-gruppa til AF, og håper selvfølgelig at det skjer noe denne uka....Vi har ikke fått noen informasjon om når tildelingene kommer. Når tildelingene begynner å komme i USA så håper jeg noen legger ut en tråd her, så er det vel ikke så mange dager før vi hører noe. God ventetid til alle der ute!!

Hei!

Vi er i juni-gruppa til AF, og håper selvfølgelig at det skjer noe denne uka....Vi har ikke fått noen informasjon om når tildelingene kommer. Når tildelingene begynner å komme i USA så håper jeg noen legger ut en tråd her, så er det vel ikke så mange dager før vi hører noe. God ventetid til alle der ute!!

Lykke til hong :0))

Det varer nok ikke lenge før dere hører noe nå.

Vi er i AF's juligruppe - med log-in dato 20.7. Venter veldig spent nå, for snart er det jo vår tur.....

Stor hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...