Gå til innhold

Ventingen tærer på.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei DOL-venner!

Nå er det snart 5 uker siden vi fikk distrikt og jeg lengter virkelig etter at telefonen skal ringe nå.... Synes jeg har vært veldig tålmodig i hele prosessen og føler meg egentlig ikke direkte utålmodig nå heller, men jeg kjenner likevel at denne siste venteetappen begynner å gjøre noe med meg.

Føler meg trøtt og sliten det meste av tiden og det begynner å bli litt tøft. Heldigvis har vi nok å henge fingrene i, vi pusser opp barnerom og styrer og føler forsåvidt at tiden går fort. Men, inni meg er det vel kanskje denne dype lengselen etter barnet vårt i Cali som vi ennå ikke vet hvem er som gjør at jeg føler meg som jeg gjør.....

Vet iallefall at vi venter på noe godt og jeg gleder meg bare noe helt vanvittig!!!!

Håper telefonen ringer snart!

Et ventende sukk fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei walderama

Sender deg en oppmuntrende venteklem.. Ventetiden tar på kreftene det er sikkert og visst!! men dere er nå kommet såååå langt i prosessen og det er jo bare sjarmøretappen igjen!! Det kan jo ikke være lenge igjen.

Det ble sagt da gj.snitts ventetid til tildeling var fra 3 uker til 3 mnd. Vi ventet i 8 uker på telefonen,.. og så fikk vi verdens lykkeligste beskjed!!

Det er nok rett rundt hjørnet skal du se!! :-)

Vårstemingsklem fra

Mattias1365380379
Skrevet

Hei!

Forstår godt hvordan du har det! Før vi fikk distrikt nå i helgen synes jeg det var veldig slitsomt med all denne usikkerheten og ventingen, men fikk ny optimisme av det hyggelige brevet fra AF (-:

Håper deres siste venteetappe snart er slutt, har dere forresten fått beskjed om å oppdatere noen attester?

Krysser fingre for at dere får en hyggelig beskjed snart, og i mellomtiden får du kose deg som best du kan med oppussing av barnerom osv (-:

Klem fra

Skrevet

Heia ! Ser at "nedtelling" sender deg en vårstemningsklem.... Eg vil no bare sende deg en stoooor snøstormklem for her ser eg ikke ned til postkassen engang !!

Skjønner godt du er utålmodig vi sliter med det samme selv om vi ikke har ventet så lenge som dere ! Fatt mot TELEFONEN kommer--- snart !

(Venter på mail fra deg)

Hilsen meg som holder på å pusse opp badet :)

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Vi ventet nesten 8 uker før vi fikk telefonen om Maria i Cali. Men vi hadde ferien til Colombianerne inne i denne perioden også.

Håper dere hører noe snart. Vi reiser til Cali fredag.

Det er rart hvor mange typer følelser en oppdager når en venter på å få adoptere.

Nå har vi i flere år hatt forskjellige vente følelser. Men etter at vi fikk telefon om Maria ble det helt andre følelser.

Da kommer den utrolig sviende og verkende klumpen i mellomgulvet. Alle bekymringer om hvordan første møte er, og hvordan fremtiden blir.

Dette er en utrolig rar og spesiell prosess.

Men nå gleder vi oss noe helt vanvittig til vi skal få møte Maria neste mandag.

Vi krysser armer og bein for at dere skal få telefonen denne uken!

Skrevet

Hei!

Forstår godt hvordan du har det! Før vi fikk distrikt nå i helgen synes jeg det var veldig slitsomt med all denne usikkerheten og ventingen, men fikk ny optimisme av det hyggelige brevet fra AF (-:

Håper deres siste venteetappe snart er slutt, har dere forresten fått beskjed om å oppdatere noen attester?

Krysser fingre for at dere får en hyggelig beskjed snart, og i mellomtiden får du kose deg som best du kan med oppussing av barnerom osv (-:

Klem fra

Takk for hyggelige ord! Nei, vi har ikke fått beskjed om å oppdatere papirene ennå. Håper vi hører noe snart!!!!!!

Vi får bare henge ihop og støtte hverandre i denne siste fasen av ventingen. Det blir jo en lykkelig ending til slutt....

Klem fra

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Vi ventet nesten 8 uker før vi fikk telefonen om Maria i Cali. Men vi hadde ferien til Colombianerne inne i denne perioden også.

Håper dere hører noe snart. Vi reiser til Cali fredag.

Det er rart hvor mange typer følelser en oppdager når en venter på å få adoptere.

Nå har vi i flere år hatt forskjellige vente følelser. Men etter at vi fikk telefon om Maria ble det helt andre følelser.

Da kommer den utrolig sviende og verkende klumpen i mellomgulvet. Alle bekymringer om hvordan første møte er, og hvordan fremtiden blir.

Dette er en utrolig rar og spesiell prosess.

Men nå gleder vi oss noe helt vanvittig til vi skal få møte Maria neste mandag.

Vi krysser armer og bein for at dere skal få telefonen denne uken!

Hei Kurten!

Tenk at dere skal reise og hente skjønne Maria på fredag, og på mandag (det er bare en uke til!!!!) har dere henne i armene. Får tårer i øynene bare jeg tenker på det.

Dere får sende oss rapport fra Cali!

Satser på at vi snart får TELEFONEN.

God tur til Cali, forhåpentligvis kommer vi ikke så veldig lenge etter dere dit.

Klem fra

Skrevet

hei på deg Walderama.. :0)

Får å si det slik, så forstår jeg veldig godt hvordan du har det.. Vi fikk distrikt i november , (som kurten sa kom også da ferien inn i dette), Så fikk beskjed om å oppdatere papirer i midten av januar,dvs vi har nå ventet over 1 mnd siden oppdateringen, så man føler at man går fra det ene stemningsleie til det andre, ringer de fra Af i morgen , kanskje i over morgen , sånn går man hver dag og klart det sliter... Så selv om man prøver å tenke på andre ting, og gjør masse andre ting så ligger det i tankene hele tiden, så hvis det er noe trøst så vet jeg akkurat hvordan det er

STOR VENTEKLEM FRA

Skrevet

hei på deg Walderama.. :0)

Får å si det slik, så forstår jeg veldig godt hvordan du har det.. Vi fikk distrikt i november , (som kurten sa kom også da ferien inn i dette), Så fikk beskjed om å oppdatere papirer i midten av januar,dvs vi har nå ventet over 1 mnd siden oppdateringen, så man føler at man går fra det ene stemningsleie til det andre, ringer de fra Af i morgen , kanskje i over morgen , sånn går man hver dag og klart det sliter... Så selv om man prøver å tenke på andre ting, og gjør masse andre ting så ligger det i tankene hele tiden, så hvis det er noe trøst så vet jeg akkurat hvordan det er

STOR VENTEKLEM FRA

Hei Leonjenta!

Venter så i spenning på å få høre at dere har fått tildeling. Dere har jo virelig ventet lenge nå etter at dere fikk distrikt!!!!

Du forstår nok veldig godt hvordan jeg føler akkurat nå vil jeg tro, og vi er nok mange i samme bås her inne på forumet. Det er så deilig at dette forumet finnes da vi er så mange som har det likt og forstår hverandre.

Håper dere får tildeling i løpet av uka!!!!!

Stooooor venteklem fra

Skrevet

Kjære Waldermama!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver.

MEN jeg skal sende restene av tålmodighetskrem når bare reisebekjeden kommer, men det begynner desverre og bli lite igjen.

Jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg.

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...