Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er så stille når det gjelder India om dagen. Og det har det vært i lang tid nå!!!

Er det ingen som har noen litt muntre nyheter om India?

Tiden går så sakte og jeg trodde jeg hadde klart å legge ventingen på hylla siden det er så laaaangt frem. Men akkurat i dag syntes jeg det frustrerende stille rundt India.

Hilsen en ventesjuk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137695-s%C3%A5-stille-s%C3%A5-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ihvertfall _noe_ hyggelig å meddele. Kjenner en familie som sannsynligvis reiser til Pune i midten/ slutten av mars for å hente sitt barn. Deres prosess fra tildelingsdokumentene ble returnert India har i så fall tatt ca. 3 mnd.!! Så noe positivt skjer det da, selvom tildelingene lar vente på seg.;)

Hilsener fra ei som tenker på dere India - ventere om dagen

indiamamma1365380520

Skulle såååååå gjerne hadt gode nyheter,men den gang ei:(

Nå MÅ det snart begynne å skje noe.Vi har fått ca. ventetid på 4-6 mdr...og 1mars har papirene vært i Mumbai i 6mdr!!!!!Vet ikke om det har vært tildelinger i februar derfra(Noen som vet??) .

Har for øvrig litt nytt.Igår vant jeg ett reisegavekort på2000.Kan det være ett tegn?=)

Hisen KJEMPEUTÅLMODIG og forhåpentligvis SNART

Nå MÅ det snart begynne å skje noe.Vi har fått ca. ventetid på 4-6 mdr...og 1mars har papirene vært i Mumbai i 6mdr!!!!!Vet ikke om det har vært tildelinger i februar derfra(Noen som vet??) .

Har for øvrig litt nytt.Igår vant jeg ett reisegavekort på2000.Kan det være ett tegn?=)

Du skal se at du får bruk for gevinsten din ganske snart ! Det var nok et tegn..

En stooor venteklem fra meg som verken har hørt noe eller vunnet noe :0(

Jeg har ihvertfall _noe_ hyggelig å meddele. Kjenner en familie som sannsynligvis reiser til Pune i midten/ slutten av mars for å hente sitt barn. Deres prosess fra tildelingsdokumentene ble returnert India har i så fall tatt ca. 3 mnd.!! Så noe positivt skjer det da, selvom tildelingene lar vente på seg.;)

Hilsener fra ei som tenker på dere India - ventere om dagen

Det var jo kjempe nyheter, spesielt for dem som reiser i mars.

Kanskje det blir bevegelse i køen etter at dem har vært å hentet barnet sitt.

Takk for opplysningen!!!

:o)

Hei.

Skjønner at du og andre blir lei av å vente....

Men det står jo på VB hjemmesider om ei lita jente på snart ett år som trenger foreldre.

Har noen av dere vurdert å høre mer ang. henne?

Da vi fikk vårt første barn var det kommentarer vedr. hennes helse i dokumentene. Vi synes ikke det var så alvorlig så vi tok med glede imot henne. Og det har gått kjempefint. Dette har lært meg at jeg neste gang også er åpen for "mindre helseproblemer".

Og ang. den jenta dette gjelder vi jeg si det er et mindre helseproblem - hun har hørsel. Det er vel noen som ønsker å bli foreldrene hennes fordi om hun mangler selve det ytre øret....

Jeg oppfordrer derfor til å ta kontakt med VB for å få vite mer om jenta.

Hilsen

Annonse

Reisegavekort på kr 2000 - via sms?

Se her:

http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article190647.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...