Gå til innhold

Hjelp!!!! det føles som at jeg har en tredje testikkel!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanksje du skulle sjekke deg hos legen..

Ste faren min fikk også det samme.. Og det viste seg å være kreft.. Nå har han bare en..

Før du går til legen: Finn først fram et leksikon og ta en kikk på den tegningen du helt sikkert finner under "kjønnsorganer". Der vil du se at det bak selve testikkelen skal være et slikt "nøste" av "tråder" som kalles "bi-testikler". Dette er egentlig sædlederen som er "krøllet sammen" og som fungerer som en "modningskanal" for sædcellene som produseres av testiklene.

Kjenn på begge testiklene dine, og finn ut om det er klare forskjeller. Hvis de egentlig er nokså like, er det nok helt normalt det du kjenner.

Kreft oppdages vel primært ved at det skjer en nokså plutselig og stor forandring på den ene testiklen. I følge det jeg har lest vil en kreftsvulst på en testikkel stort sett kjennes ut som en "ert" som sitter fast på selve testiklen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...