Gå til innhold

Har jeg glemt å pakke noe??

Anbefalte innlegg

mariaa1365380624

Heisann!!

Jeg og min kjære mann har akkurat pakket kofferten til vår lille prins som vi skal hente i korea. Lurer bare på om jeg har glemt noe?? Har pakket klær, bodyer, pysjamaser, sokker, bleier, tåteflasker, smekker, tutter, tepper, leker, luer, dress, våtservietter, krem mot sår rumpe, bæresele, håndklær, kluter, osv.

Har jeg glemt noe?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137853-har-jeg-glemt-%C3%A5-pakke-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peke-barnebøker? Kjente og kjære ting, der dere kan peke og si de norske ordene for ting? Vet ikke hvor gammelt barnet er, men litt uvant tungemål enn det han er vant til har dere nok. Så start allerede på hotellrommet. Det er trygt og godt å sitte på et varmt fang og bli lest for:-) Den følelsen tror jeg er universal for alle barn.

Hei! Er bare innpå her innimellom, så jeg får jo tilstå at jeg ikke vet hvor dere skal reise. Men på lista di savnet jeg Gem-Collet, som er en salt/sukker-blanding til bruk for rehydrering dersom barnet (eller for den del dere) får diare/oppkast.Et godt teppe til evt kjølige kvelder/air-cond. hotellrom er fint. Og en solhatt/lue hvis dere skal til "sånne" strøk? Ellers er det jo heldigvis sånn at folk klarer å ha unger der vi kommer også, så det meste man MÅ ha, er jo å få tak i!! God tur, og inderlig lykke til!

mariaa1365380624

Peke-barnebøker? Kjente og kjære ting, der dere kan peke og si de norske ordene for ting? Vet ikke hvor gammelt barnet er, men litt uvant tungemål enn det han er vant til har dere nok. Så start allerede på hotellrommet. Det er trygt og godt å sitte på et varmt fang og bli lest for:-) Den følelsen tror jeg er universal for alle barn.

Heisann!!

Takker for gode tips!!! Jeg har tatt med rangle og leker til gutten vår!! Teppet er også pakket!!! Gutten vår er litt over 4 mnd gammel nå, og er verdens skjønneste gutt!!!!

Annonse

Gjest ChiengMai

Har ikke erfaring selv, men noen mener såpebobler er et must! :o)

Såpebobler er et must, ja! Og ballonger. Men jeg vil tro at det er mindre interessant for en baby enn for våre to thaier som var hhv 2 år 3 mnd og 2 år 6 mnd ved henting. For større barn er i alle fall disse to tingene svært kontaktskapende. Lillebror hadde forresten med seg ballong da han kom for å møte mamma, pappa og Storebror første gang. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...