Gå til innhold

VB-mai 03 - nå reiser vi snart....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Om 14 dager er vi i Kina! Er det ikke utrolig at tiden nå er inne for den fantastiske hentereisen. Nå går tiden fort frem til vi reiser, det går mye tid til innkjøp av alt fra barneseng til bleier. Det er mye å sette seg inn i også, i alle fall for meg som er "førstgangsmamma". Gleder meg til å treffe dere ansikt til ansikt. Jeg kommer til å reise fra Torp er det flere av dere som skal det???

Jeg ønsker dere en fortsatt god ventetid, snart har vi barna hos oss!

Det er vår ute - sender dere alle en stor bukett farveglade..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138096-vb-mai-03-n%C3%A5-reiser-vi-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh som jeg unner deg denne turen, det er enda mere fantastisk enn du har drømt om. Det var det iallefall for oss. Nå gleder jeg meg bare til det blir vår tur igjen...noe som nærmer seg for hver dag som går.

God tur, og lykke til med de aller siste forberedelsene.

Gjest Hilsen cor

Heldiggriser - det er dere vel undt !!!!

Jeg skjønner imidlertid ikke bæret, for vi er også i mai -03 hos IA. Vi har enda ikke fått reisebeskjed.

Blir sannelig ikke overrasket om den har forsvunnet i posten. Begynner å bli vant til det nå.......

Noen andre som har hørt noe ????

Jaså, du venter og lengter du også tulipaner! Når jeg kommer hjem er det bare en dag til du skal dra, - jeg skal hode deg oppdatert med tekstmeldinger underveis fra Kina for å øke forventingene ennå mer :-)!

Koselig at dere ville komme og vinke meg av sted i ettermiddag, - vi sees!

Annonse

gogo1365380358

Hei tulipaner!

ja, tenk at vi om 14 dager er i Kina - helt utrolig hvor fort tiden har gått. Vi gleder oss veldig til å møte dere alle.

Er så smått begynt å finne frem ting og tang som vi skal ha med oss. Har også gjort endel innkjøp til godungen!

Det er så herlig å tenke på at vi om 14 dager sannsynligvis har fått jentene våre.

Ha ei riktig god helg Tulipaner!

mvh

Hei! Det pakkes for fullt her hos oss også. Vanskelig å vite om vi skal ta med tykt eller tynt tøy - så det blir litt av hvert. Satser på klesinnkjøp i Kina også. Vi reiser fra Gardermoen, så da treffes vi vel først i København. Vi ses!

Klem fra en pakkende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...