Gå til innhold

Need for speed underground!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har runda det spillet, og det er en del baner underveis som er vanskelige. Tror jeg hadde problemer med 89 jeg og.

Løsningen er å forstå spillets motor. Legg merke til at det er satt opp med "strikkfunksjon", dvs at uansett hvor bra du kjører, så klarer du aldri å kjøre fra med mer enn 6-7 sekunder. Og motsatt, de får aldri mer enn 6-7 sekunders forsprang med mindre du stopper.

Derfor er det viktig å kjøre bra mot slutten av løpet, og ikke nødvendigvis i starten. Spar derfor all nitro til slutten.

En annen ting er å bytte bil. Jeg kjørte mx-5 og var knallfornøyd med den, men på enkelte baner måtte jeg bytte over til Skyline. Skyline har rå aksellerasjon, men er kanskje ikke like tilgivende, men altså et must for å klare enkelte baner.

Husk å kjøre på enkleste vanskelighetsgrad. Pengene har ingen ting å si så langt ut i spillet.

Til slutt så vil jeg opplyse om at det ikke er 111 baner men 113 tror jeg. Utrolig frustrerende å tro man har runda. Men det blir veldig enkelt mot slutten, det vanskeligste er omtrent der du er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...