Gå til innhold

VB mai03 - hvor skal dere?

Anbefalte innlegg

Gjest AF mai03

Har visst ikke fulgt med nok her, så nå er jeg nysjerrig:

Når reiser dere, og hvor skal dere? Vi i AF mai03 reiser den 12.mars. Vi skal til: Guaongtzuo i Guangdong (6 familier) og til Jiangxi (7 familier). Vi reiser videre til Bejing noen dager etter vi får barnet. Den 25.mars drar vi tilbake til Norge.

Er det sjans for at vi møtes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138388-vb-mai03-hvor-skal-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som det er en stor sjanse for å treffes! Vi drar fra Gardermoen 11.mars - skal til Nanchang i Jiangxi. Vi drar også tilbake 25.mars.

Artig om vi treffes!

Så kjekt da!

Vi var også på samme sted, til og med samme barnehjem, som den "paralelle" AF-gruppen, bare at de var noen dager før oss.

Men du Tango, hvor blir det av bilde av prinsessen...?! ;-)

Hilsen fra

Gjest snart der

Ser ut som det er en stor sjanse for å treffes! Vi drar fra Gardermoen 11.mars - skal til Nanchang i Jiangxi. Vi drar også tilbake 25.mars.

Artig om vi treffes!

Vi også (noen fra AF-gruppa) reiser også fra Gardermoen 11.mars (en dag på forhånd). Når på dagen er dere på Gardermoen?

(Underlig...jeg skrev dette i går også, men så ble innlegget borte??)

Artig om vi treffes!

Hei!

Jeg reiser fra Torp, til Nanchang via Beijing. Kanskje blir vi en fin liten gjeng som møtes for første gang i Kina!?

Gleder meg til å møte dere!

Hilsen blomstrende og farveglade

Så kjekt da!

Vi var også på samme sted, til og med samme barnehjem, som den "paralelle" AF-gruppen, bare at de var noen dager før oss.

Men du Tango, hvor blir det av bilde av prinsessen...?! ;-)

Hilsen fra

Ehhh, bildet henger i alle rom i huset og vises stolt fram til alle jeg treffer, men vi har vært treige med å scanne det... Lover å sende det så fort det er gjort, for lille I er virkelig det aller, aller vakreste lille barn du kan tenke deg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...