Gå til innhold

Har noen kommet inn på høgskole med realkompetanse?

Anbefalte innlegg

Gjest høgskolesøker
Skrevet

tenker da på barneverspedagog, sykepleier eller vernepleier? Hva slags kompetanse hadde dere isåfall da?

Gjest enda student
Skrevet

litt sent svar kanskje..

men ja, jeg har kommet inn på vernepleien med realkompetanse. jeg hadde da jobbet innen det yrket i 7 år. men det har ikke noe å si hva du har jobbet med før, det er det samme om du har vært hjemme med barn, jobbet i butikk eller kjørt søppel. det trenger ikke være relevant.

det samme gjelder også sykepleie og bv.ped, har venninder som har kommet inn der på samme grunnlag.

lykke til

Gjest høgskolesøker
Skrevet

litt sent svar kanskje..

men ja, jeg har kommet inn på vernepleien med realkompetanse. jeg hadde da jobbet innen det yrket i 7 år. men det har ikke noe å si hva du har jobbet med før, det er det samme om du har vært hjemme med barn, jobbet i butikk eller kjørt søppel. det trenger ikke være relevant.

det samme gjelder også sykepleie og bv.ped, har venninder som har kommet inn der på samme grunnlag.

lykke til

Hei og tusen takk for svar. Skulle bare spørre om du synes vernepleien er spennende som utdanning? Er det vanskelig/komplisert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...