Gjest høgskolesøker Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 tenker da på barneverspedagog, sykepleier eller vernepleier? Hva slags kompetanse hadde dere isåfall da? 0 Siter
Gjest enda student Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 litt sent svar kanskje.. men ja, jeg har kommet inn på vernepleien med realkompetanse. jeg hadde da jobbet innen det yrket i 7 år. men det har ikke noe å si hva du har jobbet med før, det er det samme om du har vært hjemme med barn, jobbet i butikk eller kjørt søppel. det trenger ikke være relevant. det samme gjelder også sykepleie og bv.ped, har venninder som har kommet inn der på samme grunnlag. lykke til 0 Siter
Gjest høgskolesøker Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 litt sent svar kanskje.. men ja, jeg har kommet inn på vernepleien med realkompetanse. jeg hadde da jobbet innen det yrket i 7 år. men det har ikke noe å si hva du har jobbet med før, det er det samme om du har vært hjemme med barn, jobbet i butikk eller kjørt søppel. det trenger ikke være relevant. det samme gjelder også sykepleie og bv.ped, har venninder som har kommet inn der på samme grunnlag. lykke til Hei og tusen takk for svar. Skulle bare spørre om du synes vernepleien er spennende som utdanning? Er det vanskelig/komplisert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.