Gå til innhold

Trodde jeg skulle finne nyheter idag (Kina)

Anbefalte innlegg

Har vært uten PC-tilgang noen dager, og stor var derfor skuffelsen når jeg logget inn i dag og det ikke er noen nyheter eller rykter om tildelinger fra Kina. Skjønner at CCAA tok seg helt ut i forbindelse med hyppige tildelinger i januar. Det var dette jeg fryktet, og dessverre fikk jeg rett. Men nå må det vel allikevel nærme seg. Ser at VB igjen er tidlig ute med melding om at tildelingene kommer denne uken, og det er jo fortsatt et par dager igjen.

Håper på mange gladmeldinger snart!

Fortsetter under...

Ja du er visst ikke den eneste som har trodd det...!

Det sies nå at CCAA av en eller annen grunn fikk masse uventet møtevirksomhet i forrige uke, og at forsinkelsen skyldes dette.

Det må være fryktelig frustrerende for alle som er "dagsventende."

Håper på snarlige gode nyheter! :o)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...