Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått Medellin som distrikt, har noen kjennskap til dette ditriktet, sånn utover at det er "narkotikahovedstaden"??.

Vi fikk distrikt før jul og venter med lengsel hver dag på et brev/ telefon.

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!

Håper det ikke er så lenge til dere får tildeling nå.

Hvilke aldersgruppe er dere godkjent for i ICBF?

Skrevet

Gratulerer så mye, håper dere slipper å vente lenge på telefonen.

hilsen

Mattias1365380379
Skrevet

Hei!

Vet ikke så mye om Medellin, men vi har også fått dette distriktet, og tar i mot all informasjon med åpne armer (-:

Må også innrømme at jeg ble litt nedslått når jeg ser at dere fikk distriktet før jul, for da regner jeg med at det kan ta laaaang tid før vi som fikk det i februar hører noe mer....

Hvilken alder er dere godkjent for? Vi er godkjent for 2-3 år.

Lykke til, håper det ikke er lenge før dere er på vei til Colombia!

Klem fra en som venter veeeldig...

Skrevet

Hei!

Vet ikke så mye om Medellin, men vi har også fått dette distriktet, og tar i mot all informasjon med åpne armer (-:

Må også innrømme at jeg ble litt nedslått når jeg ser at dere fikk distriktet før jul, for da regner jeg med at det kan ta laaaang tid før vi som fikk det i februar hører noe mer....

Hvilken alder er dere godkjent for? Vi er godkjent for 2-3 år.

Lykke til, håper det ikke er lenge før dere er på vei til Colombia!

Klem fra en som venter veeeldig...

Vi er også godkjent for barn mellom 2 og 3 år. Men etter alt jeg leser tar jeg ingenting for gitt. Alder ser ut til å variere veldig uavhengig av aldersgodkjenning.Innkjøpenene er dermed begrenset seg til sengetøy og barneromsgardiner som jeg sydde i går.

Mattias1365380379
Skrevet

Vi er også godkjent for barn mellom 2 og 3 år. Men etter alt jeg leser tar jeg ingenting for gitt. Alder ser ut til å variere veldig uavhengig av aldersgodkjenning.Innkjøpenene er dermed begrenset seg til sengetøy og barneromsgardiner som jeg sydde i går.

Ja, vi tar også alderesgodkjenningen med en klype salt, for det er veldig variabelt!

Håper du får gode nyheter snart, og at du deler dem med oss, for det er ekstra spennende å se at ting skjer i det distriktet man skal!

Kanskje vi sees i Medellin om noen uker/mnd (-:

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så masse med distrikt !!!

Håper den store telefonen kommer snart !!

klem fra

Skrevet

vi fikk distrikt Tunja 12 februar. håper dere snart får telefon, for da kommer vi hakk i hæl :-)

mange lengte klemmer fra

mon1365380357
Skrevet

Hei

Gratulerer med distrikt, vi kom hjem fra Medellin for en uke siden. Det er en kjempefin by, du kan glede deg...Du kan sende meg en mail om du vil. Mailadressen finner du på Colombialista.

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!!!

Håper Telefonen er rett rundt hjørnet!!

Skrevet

Selv kom vi hjem i nov'03 med ei Medellinprinsesse (c:

Dere har masse å glede dere til.

og jeg håper dere får telefonen snart.

Mvh

Skrevet

Hei og gratulere så mye med distriktet! Nå er det bare å vente på den store telefonen.

Selv har vi nå ventet i 6 uker og en dag siden vi fikk distrikt (Cali), og går hver dag og venter i spenning på at telefonen skal komme.

Klem fra

linus1365380366
Skrevet

Gratulerer med distrikt!

Vi er i Medellin naa, faktisk - og har det helt TOPP!

Hvis du trenger noen tips, kan du maile meg paa: [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...