Gå til innhold

ENDELIG kan jeg være den som melder at....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei du!

Har sendt deg sms, men må slenge meg inn her også (-:

Gratulerer så masse med distrikt, håper det går fort nå sånn at dere rekker det du vet!!!

Hvem vet, kanskje vi treffes i Bogota om en stund (-:

Masse klemmer fra oss begge!

Annonse

WOW ENDELIG sååååå flott.. Nå reiser hårene på meg!!!!!!

Du må hilse så mye til LP og si gratulerer..!

ja som du vet så har jo vi vært og fått en nydelig Bogotagutt!!har masse info som dere kan få!

Kanskje kan dere komme på besøk før avreise!

Klem fra

Fyren1365380423

Gratulerer!!!!!!

Bare gjett om jeg nesten misunner dere litt da!!!!Suk...dere har noe STORT i vente! Vi har henta våre fra Botota...og det er så enkelt og greit...man slipper også å dra videre til en annen by før en event. ønsker varmere strøk....For oss tok det 24 dager fra distrikt til tildeling....vi var der i november/ desember...og vi lengter allerede ned igjen...skal lure på om det er nok med 2 barn????Lillemor var på dagen 7 mnd. da vi fikk henne...gutten var åtte mnd. da vi fikk han i mai for treår siden.....Lykke til videre!!!Klem fra meg ute ved

Annonse

Det gleder mitt hjerte hver gang jeg ser at noen har kommet et skritt videre.

Håper den siste ventetiden går fort og at telefonen kommer før dere rekker å begynne å vente.

Fyren skrev at det gikk 24 fra de fikk distrikt til tildeling. Er det det som er gjennomsnittlig ventetid?

Lykke til.

Klem fra

Lengsel1365380312

Hvor lang tid tok det fra dere ble godkjent i BUFA til dere fikk distrikt?

Hei!

Vi ble godkjente i BUFA i november 2002, så det har vært lenge å vente, synes vi! Men det blir helt sikkert verdt ventingen! Nå er vi bare veldig, veldig spente på dagene og ukene som kommer!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...